Accepterad Hotsauce Henry | Ban överklagan[Network19]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hotsauce Henry

Icke Medlem
Meddelanden
22
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/domboq

Ditt Hex-ID: 11000010f7db4f3

Vad är din discord tagg? DomboQ#7361

Vem var det som bannade dig? Tilda

Hur lång tid var din ban? 90 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Powergaming

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag bröt mot regeln powergaming genom att åka runt och stegra i staden, och inte tänka mig för hur jag körde. Det var riktigt dumt av mig och det kommer aldrig ske igen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade köpt en kross som jag ville testa, jag hade inte så mycket tid på mig för jag behövde gå och göra en grej i verkligheten så jag test-körde den i staden. Jag åkte runt vid torget och stegrade och körde snabbt, jag följde inte trafikreglerna heller. Sen krashade mitt FiveM. och nästa dag jag försökte komma in så va jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde fel genom att bryta mot en regel vilket va riktigt onödigt. Jag skulle ha åkt ut på landet för att test köra min kross eftersom man inte ska köra varken snabbt/vårdslöst inne i staden, speciellt inte nära folk.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. OOC, Copbait. Jag blev bannad första dagen jag körde på servern för att jag va ny till FiveM och visste inte om alla reglerna så jag åkte fram till ett par poliser och sa "jag har inget körkort" och åkte iväg. Jag blev också bannad för OOC när jag sa till en kille in-game att min polare blev bannad när jag va fängslad.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle som sagt åkt ut på landet för att köra med krossen. Man ska köra ordentligt inne i staden vilket jag inte gjorde vid tillfället.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att inte köra som en idiot, speciellt inte nära folk / inne i staden.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka