Accepterad Hotsauce Henry | Ban överklagan [MORKIL_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hotsauce Henry

Icke Medlem
Meddelanden
22
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/domboq

Ditt Hex-ID: 11000010f7db4f3

Vad är din discord tagg? DomboQ#7361

Vem var det som bannade dig? MORKIL_

Hur lång tid var din ban? Permanent

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Ooc

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag sa ett ord out of character vilket inte va meningen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag väntade på en polare som gick in i sitt rum vid motellet, då kommer det fram en snubbe och frågar mig "Är det du som lekte kaxig förut" eller något sånt och då svarade jag "jag vet inte vem du är" och då säger han "håll käften när jag pratar med dig busunge". Då sa jag "du frågade mig en fråga" och då slår han till mig så jag drar fram kniven och hugger han så att han hoppar i polen. Sen när han är död så revivar han sig själv och eftersom jag vart förvirrad så tänkte jag inte på vad jag sa och frågade "Hur revivade du dig själv" och då reportar han mig och frågar mig vad reviva betyder och jag svarar "Jag råkade säga fel jag menade hur kom du tillbaka till liv" flera gånger. Men han vägrar ge sig och vill få mig bannad för att han dog.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde fel genom att säga ett ord out of character, men tycker fortfarande inte han ska kunna reviva sig själv när han startade bråket. Det är väldigt simpelt, han kan inte komma fram och slå mig och tro att jag ska låta han gå.

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Powergaming, OOC, Copbait. Har lärt mig att inte baita poliser, att köra ordentligt och följa trafik-reglerna, Försöker komma ihåg att inte säga något out of character men ibland glömmer jag.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle bara ha dragit därifrån istället för att ställa frågor om hur han kom tillbaka till liv.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att inte ställa frågor out of character.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka