Nekad HorseDestr0yer69 | Ban Överklagan [Wux]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

HorseDestr0yer69

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198345331891/

Ditt Hex-ID: 110000116f3a4b3

Vad är din discord tagg? landonorris.

Vem var det som bannade dig? Fico

Bild på banmeddelande: image9321893213812812.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staffs tänker att jag lallar och tog bilen av de som kidnappa mig utan att tänka på mitt liv.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hoppade in i en okänd bil vid Marja Lisa för att jag trodde det var min kompis. Sedan körde denna bil iväg och sedan stannade och då hoppade 2 maskerade personer ut ur bilen och jag hoppade också ut. Sedan riktar båda personerna pistol mot mig och säger till mig att lägga mig ner på marken. Då av ren instinkt så ducka jag undan och hoppade in i förarsätet som var precis bredvid mig och körde allt jag hade därifrån. Detta var som sagt ren instinkt och av panik och att jag var orolig för mitt liv så tog jag de snabba beslutet i situationen att försöka rädda mitt liv och därmed köra därifrån.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker detta var en felaktig ban eftersom jag duckade undan vapnen och hoppade in i sätet bredvid mig. Detta hade 100% kunnat göras i verkliga livet och jag gjorde detta som sagt av ren instinkt och i panik. Enligt mig är detta en felaktig ban men de kan såklart tolkas annorlunda av någon annan.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad flera gånger tidigare men majoriteten av dessa har varit felaktiga och jag har blivit unbannad genom överklagan. De andra bans kommer jag tyvärr inte ihåg vad jag gjort.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja de hade jag ju kunnat göra, jag hade kunnat följa gärningsmännens instruktioner.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja de skulle jag säga. Jag har lärt mig att för att alla ska kunna ha det roligt i RP så skulle jag stannat kvar och följt instruktionerna så kommer förmodligen alla i scenariot ha en rolig stund.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka