Nekad Hope Mikaelson | Chef-jobb ansöka [Galaxy Night Club] [REAPER]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Roziii

Välkänd Medlem
Meddelanden
7,391
Reaction score
220
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Galaxy Night Club

Vad heter du IRL? Roziii

Vad heter du på discord? Roziii#6105

Hur gammal är du? 16

Hur länge har du spelat på Unive? 656 timmar

Hur rollspelar du på servern? Med i gäng

Hur kommer du att utveckla jobbet? Galaxy är en night klub, därför bör den naturligtvis vara öppet på nätterna. Jag kommer att anställa en hel del människor som är aktiva på den tiden så att vi kan få mer kunder som bemöts trevligt. Jag kommer ha många roliga eventer som har en bra rp, som karaoke nights osv. Jag är helt emot sexuella trakasserier därför kommer jag säga till att alla kvinnliga strippare ska känna sig trygga och bekväma genom att få alla deras rättigheter. Jag kommer varna kunden som gör problem i första hand, men om jag märker att samma kund på går samma problem igen, så kommer hen få utkast. Jag kommer finnas på plats hela tiden som chef och försöka bidra till många bra grejer. jag hart nämnt vad jag vill bidra med tidigare i mitt svar, men jag kommer dessutom ta emot min arbetarnas tipser angående hur vi kan utveckla klubben. Jag skulle även kunna tänka mig att göra massor med samarbeten tillsammans med några vänner som har erfarenheter för att ta kontroll över klubben. Men innan det tänker jag samarbete med Securitas.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har tidigare jobbat som chef i taxibolaget och bidrog med många bra grejer, men har sedan avgått för att jag kände att jag ville testa på nya saker. Dessutom ville jag att någon annan skulle få testa vara chef över taxibolaget för ett roligt rp. I och med att Galaxy ligger i ett dåligt situation just nu och är sällan öppet så tänker jag inte avgå förrän Galaxy har blivit bästa night klubben och jag tänker jobba tills vidare. Jag har tidigare jobbat i Galaxy, då den var en ny klubb. Jag var en ut av de första personalen där. Jag var en säkerhetsvakt, klubben var helt okej, men inte "good enough". Jag är ansvarstagande och har bra kunskaper i ledarskapet., jag vet precis hur jag kommer ta ansvar och leda personalen, som en chef och till och med som en vän. Jag vet hur jag kommer hantera ett sådant stort företag med stort ansvar eftersom jag är bra på att hantera stress.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag är aktiv så länge jag sitter hemma, jag går på skolan, men förutom det spelar jag och därför kommer jag ange hela min fritid för att utveckla klubben...

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? JAAA! ABSOLUT!

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej!

Har du läst våra Regler? Såklart!

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka