Nekad Hoodz | Medlem ansökning [Berdan1213]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hoodz

Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Dante

Vad är ditt discord namn? Hoodz.gz

Vad är ditt födelsedatum? 7 Augusti 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Nils och han kallas för nisse. Nils är en grabb som hade en dålig uppväxt från 3-9:an. När Nils var 12 år gammal så dog hans pappa som gjorde att mamman fick en stor pengar kris och fick flytta till Rinkeby i en liten lägenhet och Nils hamnande såklart i en stor depression med allt som hände som gjorde att allt gick snett för han. Nils började vara ute sent på kvällarna och slutade lyssna på sin mamma och började med skit (droger,vandalisering,misshandel,råna). Mamman blir orolig och ringer sedan soc som gör så att Nils får åka till ett LVU hem och ta det där ifrån. När väl Nils kommer ut ifrån LVU:T så hade han börja känna ett par grabbar från shottaz som var väldigt tungt kriminella och ohyfsade av sig. Nils började softa med grabbar från shottaz och några månader senare hade Nils gått med i shottaz och han blev fast i deras plan och började att hålla på med det kriminella livet. När Nils var 16 år gammal så åkte han in i ungdoms fängelset för grovt vapen brott och droghandel.
Nils satt inne i 5 år som gjorde att han träffade mer och mer kriminella som hade mycket erfarenheter och många olika kontakter till olika gäng. Nils började känna folk i ungdoms fängelset som gjorde att när han kom ut så blev han erbjuden till att bli ledarens i shottaz höger hand åka till spanien och ha möte med kartellen om ta hand om drogleveransen från Spanien till Sverige. Nils fick dealen med kartellen efter ett långt möte och börjar med en stor last droghandel som går till Sverige. Nils tjänar hur mycket pengar som helst och är en väldigt respekterad kille i Stockholm senare väljer att lämna shottaz när han är 23 år gammal. Nils ville börja tjäna vitt och leva som en vanlig person utan att alltid ha stress att bli dödad av något annat gäng. Men shottaz tyckte ej om det han gjorde och satte ett pris på Nils huvud som gjorde att han nästan dog när han satt på en bar i Stockholm och blev beskjuten av hans gamla vänner. Nils lyckades springa därifrånoch klarar sig ur situtationen och sedan flytta han till norrland för att inte behöva vara rädd hela tiden och inte ha något med det kriminella livet att göra. Nils vill nu skapa familj och skaffa jobb i strive som bilmekaniker för han har alltid gillat att hålla på med bilar samt meka med farsan innan han dog

Vad kan du bidra med till serverns RP? kommer kunna bidra med roliga scenarion från min karaktär och en seriös karaktär och inte någon som lallar runt och förstör servern för alla. kommer även försöka utveckla min och hans vänners rp för att få bättre rp på servern än vad det redan är och få fler folk att förstå meningen med rp och att de blir roligare med mer social rp.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Ett scenario ska vara kul både parterna även om vinner eller förlorar. Bara för att man förlorar behöver inte vara tråkigt för att man "förlorade" det utan att det blir lika kul om motparten vinner som om man själv skulle vinna. Om man till exempel skulle vara i ett scenario där snuten jagar mig och jag kanske kraschar in i något eller helt enkelt låter dom ta fast mig för att dom också ska få ha det roligt i scenariot och bidra med social RP för alla. Det bästa är när det blir ett långt och välgjort scenario och framförallt ett scenario där regler följs och blir nöjda med scenariot!

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? 1. "Fear,rp" Blir du hotad och sedan springer du iväg är de en slags FearRp då man inte värnar om sitt liv. 2. "Sunt förnuft" På servern spelar man alltid efter sunt förnuft vilket då betyder att man gör saker som man hade gjort i verkligheten och inte overkliga saker. 3. "Metagaming" när man t.ex använder sig utav information som kommer OOC till IC

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja har mycket erfarenhet inom RP och har spelat FiveM sedan 2021

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej inget speciellt

Nekad.
Anledning: Du skriver om en hel annan RP server "Strive Roleplay", vi är på Unive.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka