Vad är ditt namn i verkligheten? Theo
Vad heter du på discord? holyi#8792
Ange ditt födelsedatum 7 September 2007
Beskriv din dagliga aktivitet. Har inga specifika tiden då jag brukar vara inne men är aktiv nästan varje dag och då är jag inne mellan 5 till 10 timmar.
Hur länge har du varit medlem på Unive? Tror att det är 5-6 månader.
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Totalt har jag blivit bannad 8 gånger och detta året 4 gånger.
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. Som server vakt har man som uppgift att under lätta för helpers och mods så som att banna/kicka lallare eller folk som bara spelar/RPar bara för att förstöra för unive och alla andra RPare.
Som Servervakt har man även ett ansvar att inte abusea sina perms eller använda det ut över rpn så som att banna/kicka någon för sin egen vinst under scenario.
Som servervakt ska man även ta ansvaret att inte abusea kommandon så som att man springer runt med toggleid på hela tiden för att se om det är folk i hus eller i hel tonade bilar bara för att det är lättare för än själv att vinna ett scenario eller bara ta fördel.
Som servervakt ska man absolut inte abusea sin roll för att vinna scenario,(som att banna någon utan anledning bara för att man ligger under i scenariot) utan använda rollen på ett varsamt sett för att utveckla rpn och få bort allt lall och spelare som gör andra regelbrott . Och detta är något man ska lösa smidigt utan att förstöra hela scenarion.
Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli sv för att både under lätta för helper och mods men även för att hjälpa unive. Just nu tycker jag att man kan se mycket folk som vill allt annat än att göra unive till en bättre plats ganska ofta, det är något jag vill hjälpa unive med! få bort allt lall och alla spelare som är inne på unive bara för att första. Tror även jag hade passat bra som SV då jag inte kommer abusea mina perms eller använda dem för min vinst inom rpn utan för att göra unive till en bättre plats för alla Rpare.
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Det kan vara som jag beskrev högre upp att man använder kommandon som kan ge en fördel eller vinst under scenarion som tex att man krockar hårt och dör och tänker att ingen såg det och så ressar man sig och kör iväg som att inget hänt. Eller bara för att förstöra för andra bara för att det blir roligare och lättare för en själv just då.
Vad heter du på discord? holyi#8792
Ange ditt födelsedatum 7 September 2007
Beskriv din dagliga aktivitet. Har inga specifika tiden då jag brukar vara inne men är aktiv nästan varje dag och då är jag inne mellan 5 till 10 timmar.
Hur länge har du varit medlem på Unive? Tror att det är 5-6 månader.
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Totalt har jag blivit bannad 8 gånger och detta året 4 gånger.
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. Som server vakt har man som uppgift att under lätta för helpers och mods så som att banna/kicka lallare eller folk som bara spelar/RPar bara för att förstöra för unive och alla andra RPare.
Som Servervakt har man även ett ansvar att inte abusea sina perms eller använda det ut över rpn så som att banna/kicka någon för sin egen vinst under scenario.
Som servervakt ska man även ta ansvaret att inte abusea kommandon så som att man springer runt med toggleid på hela tiden för att se om det är folk i hus eller i hel tonade bilar bara för att det är lättare för än själv att vinna ett scenario eller bara ta fördel.
Som servervakt ska man absolut inte abusea sin roll för att vinna scenario,(som att banna någon utan anledning bara för att man ligger under i scenariot) utan använda rollen på ett varsamt sett för att utveckla rpn och få bort allt lall och spelare som gör andra regelbrott . Och detta är något man ska lösa smidigt utan att förstöra hela scenarion.
Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli sv för att både under lätta för helper och mods men även för att hjälpa unive. Just nu tycker jag att man kan se mycket folk som vill allt annat än att göra unive till en bättre plats ganska ofta, det är något jag vill hjälpa unive med! få bort allt lall och alla spelare som är inne på unive bara för att första. Tror även jag hade passat bra som SV då jag inte kommer abusea mina perms eller använda dem för min vinst inom rpn utan för att göra unive till en bättre plats för alla Rpare.
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Det kan vara som jag beskrev högre upp att man använder kommandon som kan ge en fördel eller vinst under scenarion som tex att man krockar hårt och dör och tänker att ingen såg det och så ressar man sig och kör iväg som att inget hänt. Eller bara för att förstöra för andra bara för att det blir roligare och lättare för en själv just då.