Holycoww1231 | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Holycoww1231

Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? .

Vad heter du på discord? holycoww1231

Ange ditt födelsedatum 11 Januari 2011

Vad var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? De som får mig att ansöka till MA e att ja känner att ja vill bidra mer till servern än bara genom RPn. Jag tycker om communityn, å därför vill ja hjälpa till att hålla en bra nivå på vilka som får komma in. Ja känner också att rollen passar mig bra då ja är rättvis, tar bra beslut och tycker de e kul att hjälpa till bak kulisserna. Samtidigt ser ja detta som ett bra första steg,

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Det som får mig att sticka ut från de andra ansökta är att jag har varit MA flera gånger tidigare. Jag vad innebörden av att vara en MA innebär för servern och spelarna vilket gör att arbetet görs mer effektivt och kvalitativt. Jag är även bra på att hjälpa andra stärka andras glädje till i detta fall att vara en MA. Jag är även lättförståd för både högre uppsatta staffs, de andra MA's men även de inetrvjuade, jag är tydlig och försöker skapa en positiv miljö. Detta gör att jag sticker ut från de andra ansökta till MA

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Ja tycker att man alltid ska bemöta andra människor me respekt, oavsett situation. Även om nån e irriterad, frustrerad eller beter sig dåligt tycker ja det e viktigt att själv hålla sig lugn o inte svara med samma energi tillbaka. Som MA representerar man servern, o därför tycker ja att man alltid ska försöka va professionell, tydlig o respektfull i sitt sätt att prata me andra. Ja tycker också att det e viktigt att lyssna på va personen faktiskt försöker säga o försöka förstå situationen innan man drar slutsatser. Alla kan ha en dålig dag eller missförstå nå, o därför e det bättre att försöka lösa saker genom dialog istället för o skapa mer konflikt. Samtidigt tycker ja att man måste kunna va tydlig o sätta gränser om det behövs. Respekt ska gå åt båda håll, o om nån fortsätter bete sig dåligt e det viktigt att ändå hantera situationen på ett lugnt o moget sätt.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jag vill att det ska innebära en större roll än bara medlem på Unive. Jag vill att man även har ett ansvar på Unive som medlem. Vi är flera tusen medlemmar, där alla måste samarbeta för att tillsammans skapa en bra rp nivå på servern. Detta gör att både medlemmar som ansöker men även jag som tar ansökningen måste granska utifrån förmåga och ta ställning till kompetensen på personen som ansöker om medlem. Hellre ta in 10 bra rpar än 50 dåliga som sabbar servern, kvalitet före kvantitet

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Jag anser att vara Medlem på Unive kräver att ha kunskaper inom regler och annat. Jag tycker att om man är värdig att ha medlems rollen bör man kunna leva upp till den. Det vill säga att kunna rpa med kunskaper och agera trevligt. Vill även sätta grunder till en Medlem att dom ska visa respekt mot staffs på servern och kunna ha ett tillit om dom.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Det är att vara såpass aktiv som möjligt. Ta ansvar över vilka personer som får medlemskap på servern, dvs att ta in vettiga och kunniga personer. Jag bör kunna agera profisionellt och ha koll på alla regler som servern har och kunna ta konkreta beslut. Jag vill även att människor ska känna sig trygga

Hur ser din aktivitetet ut? när jag har tid och det är mycket då jag har ingen speciell tid gå lägga mig så e aktiv

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nopp

Tillbaka