Nekad holmqvist1337 | Whitelist ansökning [Spozee]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

holmqvist1337

Icke Medlem
Meddelanden
21
Reaction score
3
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199123546668/

Vad är ditt namn i verkligheten? alex holman

Vad är ditt discord namn? holmqvist1337#6919

Vad är ditt födelsedatum? 25 Juni 2004

Berätta om din karaktär. min heter som sagt alex (holman) hans karaktär hade en sådär uppväxt hans farsa lämnade familjen som liten och hade en syster som gick bort i cancer när han var 8, när han blev 12 började han göra skit, som snatta, sälja knark OSV. han lämnade det när han blev 16 då han blev grovt misshandlad. nu är alex 22 år och lever ganska lyckligt men har ingen familj förutom hans mamma. nu har inget speciellt intresse för utom att hänga med polare och rapa, hans absolut största förebild är eminem. när han var 21 flyttade han från staden kristianstad för att satsa på bättre jobb och kanske utveckla sin rapkarriär

Varför ska just du bli whitelistad? för att kunna få fler jobb som kriminell eller polis eller liknande och bidrar mer till servern, få fler möjligheter heltenkelt

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? för att jag ska börja spela på den och som sagt vill komma längre och ha fler möjligheter i servern

Hur hittade du Unive? låg höst upp i det svenska flödet på five M och mina vänner brukar spela på den

Vad har du för mål med ditt rollspel? spela så trovärdigt som möjligt, inget trams och spela mer "allvar" också kunna komma långt i spelet

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? ör tillfället spelar jag inte på någon server, har hört att denna är bra, spelade förr på strömstaden och grundberget

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka