Nekad HolkennN | Medlem ansökning [Esplund]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

HolkennN

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Melker

Vad är ditt discord namn? heltgitt1

Vad är ditt födelsedatum? 10 Februari 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Benji K, han är inte vilken person som helst. han är en målmedveten och driven person som alltid har bollarna i luften, svårt att "ha tråkigt" och vill alltid hitta på något. Han är händig och väldigt allmänbildad och har mycket kunskap inom många områden, både livet i helhet men även andra materiella ting så som bilar, fordon/motorer överlag m.m
Benji har lätt för att prata med folk. är inte blyg för att säga vad han tycker och tänker och känner inte sig stressad eller osäker i de flesta situationer.

Barndom:
Benjis barndom var väldigt dramatisk då både hans föräldrar var med om en tragedi. En dag befann de sig hos banken och skulle äntligen fixa ett bankkort till Benji, när det var deras tur stormade ett flertal människor in, maskerade med automat vapen. skott började avlossas för att väcka oro och panik hos de som befann sig i byggnaden. Benjis mamma hade otur att bli träffad i bröstet av ett av skotten. Benjis pappa skrek till och blev jätte orolig över mamma. Han ställde sig upp och skrek på rånarna och tragiskt nog blev skjuten i huvudet rakt framför Benji. Sedan den dagen har Benji inte varit sig själv. han flyttade runder hos många olika familjer, HVB och liknande.
När Benji var 14 började han busa, och med busa menar jag baxa cyklar, snatta från olika butiker och slåss med folk han inte tyckte om eller som sa något dumt. hade blev ett så kallat problem barn. Han höll en gång på att bli tagen av polis efter han misshandlat en i samma ålder men han klarade sig.
När Benji fyllde 20 började han gymma kontenuerligt och trivdes väldigt bra på gymmet där han kunde vara för sig själv. När han var 24 blev han påkommen med att transportera extremt mycket droger. Han blev efterlyst och tvingas flytta, och finns ingen bättre stad att flytta till än Unive!

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag är en person som har en livlig fantasi, jag tänker flera steg fram innan jag gör saker, försöker alltid tänka på motpartens sida innan man agerar ig för ett bra och utvecklat scenario. har grovt suntförnuft tänk vilket stärker min rp enormt, har även lätt att prata med folk och att få folk att lyssna både ingame och i dc, så gör någon fel eller liknande så brukar dem ofta lyssna på mig när jag säger till dem på rätt sätt. Är väldigt lugn ig och tar saker som det kommer, tar aldrig första skottet om det inte är planerat, tar inga risker så det bara kommer leda till problem och har grabbar som backar upp mig! vilket gör att min och mina grabbars rp ligger på top

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens sida betyder att man prioterar andra sidans upplevelse och inte bara sin egen, att vinna är alltid kul men är inget som behöver hända varje gång, att göra det kul för alla som man stöter på ingame kommer göra spelarupplevelser mycket roligare på servern. Du ska alltså se dig in i den andras synvinkel och tänka: hur skulle jag vela bli behandlad under den här typen av scenario osv!

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Har mycket bra koll på alla regler på unive, har kört här innan samt på andra stora servrar och en hel del är samma, Suntförnuft,Failrp,PoorRP,Pwg,Pwg2 m.m Dessa regler bör följas för att bygga en så bra spelarupplevelse som möjligt för alla på servern

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja det har jag, har rpat i cirkus 3 år, nästan alla servrar på fivem listan inklusive unive, samt Bryggeriet,Velo,Multistaden,Infinity m.m

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Är skånsk glad grabb, softar mycket och kört fivem i ca 3 år

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad.
Anledning:
Inte tagit sin intervju i tid

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka