Accepterad holidayhe | Ban Överklagan [suecia]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Kakan140

Medlem
Meddelanden
133
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199502115749/

Ditt Hex-ID: steam:11000015be6c3a5

Vad är din discord tagg? Kakan140

Vem var det som bannade dig? suecia

Bild på banmeddelande: MedalTVGrandTheftAutoVFiveM20260118011845417.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom jag tog fel beslut och började skjuta istället för att bara lämna över scenariot till poliserna.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi hamna i en bil jakt mitt från ingenstans. Jakten pågår ett tag, poliserna pittar något extremt hela tiden. Till slut så väljer 1 polis bil att pitta mig i ca 220 km/H så vi flyger in i ett träd, jag anser att polisen gör fel och då väljer jag att bjuda på motstånd genom att skjuta vilket jag ångrar något enormt. Jag bad om ursäkt osv i OOC men inget som togs så seriöst.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Båda två. Jag anser att det är båda två eftersom poliserna pittar i över 200 km/H när de bara får pitta vid under 100 km/H, och det som gör att det ej blir felaktigt är att jag går ut ur bilen och skjuter. Men kortfattat så tycker jag mest att det är felaktigt, hela scenariot var helt åt land vetter. Förstår inte ens varför vi blev jagade, + det var ej jag som fram förde fordonet.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har tidigare bans, men vet ej varför jag blivit bannad. Men jag har tagit lärdom av dem!

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte skjutit + fearat, och poliserna borde inte ha pittat. Hade pittningen inte skett så hade inget av detta hänt. Det var även min "olycko" dag, förlorade massor av grejer den dagen osv, var sur och så hade jag inget konsekvenstänk. Men i efterhand när jag tänker till så var det inte värt det. Yes.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, det kan man absolut säga!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Tillbaka