Accepterad hokky | Ban överklagan [Diego]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

hokky

Icke Medlem
Meddelanden
182
Reaction score
30
Användarnamn: hokky

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198881839711/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: kycklingrulle

Vad är din discord tagg? hokky55#5450

Vem var det som bannade dig? vinzzy

Hur lång tid var din ban? 15 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Suntförnuft

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag rånade på motorvägen som en idiot vilket är grov snusförnuft och jag ber verkligen om ursäkt till vinzzy och de andra staffen för mitt beteende.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min kompis rånade en kille vid motorvägen vilket var riktigt idiotiskt och jag ångrar det verkligen mina handlingar kommer inte att ske igen och det är ett löfte

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en 100% rättvis ban för att det jag gjorde var på en väldigt dålig rp nivå och som sagt så ber jag så mycket om ursäkt

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Det var länge sedan så jag kommer inte ihåg

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja jag borde ha sagt till personen att hoppa in i bilen och gjort rånet på ett mer gömt ställe och det skulle förbättra rp nivån vilket jag alltid vill.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att tänka mig för innan jag beter mig som en idiot.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka