hokky | Ansökan till Support [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

hokky

Icke Medlem
Meddelanden
182
Reaction score
30
Vad är ditt namn i verkligheten? Håkan

Vad heter du på discord? hokky#0751

Ange ditt födelsedatum 24 Maj 2005

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Varje dag

Berätta om dig själv Heter håkan är en almänt skön grabb och gillar rp mycket. Jag har lagt ner ungefär 1300 timmar på unive rp så nu vill jag ta det längre och hoppningsvist gå med i staff teamet

Vad skulle du göra om du blir staff? Jag skulle ta mycket suport vilket underlättar för andra och gör de mindre stressad.

Hur länge har du spelat på Unive? sen sommaren 2020

Vad är det som får dig att vilja bli support på just Unive? Jag vill bli staff för jag vill hjälpa multistaden staff teamet och så har jag hört av många staff nu och äldre staff att det är jättekul så det är la det och så vill jag hjälpa folk en jätte bra tid här i multistaden. Jag vill ju bara hjälpa till och kanske bli mod någon dag. Jag vill också hjälpa till med forumet med att hålla koll och om jag blir jobb ansvarig kommer jag sitta och kolla där samt när jag sitter i ett support rum och hjälper folk för jag har ju 2 skärmar så 1 för five m och den andra för forumet/discord.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag kommer se till att de som inte kan uppföra sig kommer att lära sig hur man uppför sig

Har du några tidigare erfarenheter? Jag har varit staff tidigare

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Har glömt bort de flästa

Skulle du säga att du har lätt att lära dig saker och vidare anpassa dig utifrån system? JAg är snabb och har lätt för mig att lära mig nya saker och eftersom det är något jag brinner för och något jag är erfaren med så sker det mycket snabbare och effektivare. Jag gillar att arbeta hårt och jag fokuserar alltid sten hårt och sen med hjälp av staffsen kritik så förbättrar jag bara mig mer och mer.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir support är du beredd att sluta spela där då? Är inte admin där längre för att jag inte spelar där. Jag spelar bara på multistaden.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Jag har alltid velat visa att jag har förbättrats sen jag var mod förut och när jag har chansen så tackar jag såklart aldrig nej för det här brinner för och om jag blir vald kommer ni aldrig ångra det för att jag kommer jobba sten hårt och bara bli bättre och bättre med tiden och jag kommer alltid ha respekt för staffsen och alla på den här server för att visa hur godhjärtad jag är och hur jag skulle göra vad som helst för den här servern för att den är bäst och jag kommer aldrig sluta spela på den här Severn för att det är det här jag verkligen lever för att göra. Multistaden for life+

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka