Nekad hoj | Ban överklagan [San]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

hoj

Icke Medlem
Meddelanden
39
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/hugtheb/

Ditt Hex-ID: 110000155807418

Vad är din discord tagg? hojakobsson/Erik Bergkvist#8618

Vem var det som bannade dig? är it säker just för att jag är ej hemma är iväg och firar mina föreldrar.

Hur lång tid var din ban? det var p-ban

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Att jag är bannad för att jag var korrupt inom polisen för att jag tog vapen och la i min bil.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Just för att jag var korrupt och tog vapen och la det i min bil detta var helt fel av mig och jag har tänkt igenom denna veckan att detta var skit dumt och varför jag gjorde det och det var för att jag var dum men jag har tänk egenom och detta kommer aldrig att hända igen just för att jag har blivit mognare och gillar rp mycket mer nu så detta kommer ej att hända igen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag tog vapen från polis stationen och la det i min bil och det var jätte dumt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. detta var helt mitt fel och kommer aldrig att förekomma igen!

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. kommer ej ihåg bara för det var länge sedan jag fick ban.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? japp aldrig tagit vapen från första början.

Har du lärt dig någonting efter din ban? japp kommer aldrig att förekomma igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka