Inaktuell hoj | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

hoj

Icke Medlem
Meddelanden
39
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Hugo Jakobsson

Ditt discordnamn: hojakobsson/Erik Bergkvist

Ange ditt födelsedatum 19 Oktober 2009

Varför ska just du bli staff? Jag vill bli Staff för att jag vill hjälpa alla Staff och hjälpa hela server så att det kan bli så bra som möjligt. Och jag har också ett väldigt bra bemötande till personer. och jag kommer göra allt och vara väldigt aktiv och jobba så effektivt som möjligt. Så klart vill jag hjälpa med att få bort de som gör större eller mindre regelbrott på servern men också hjälpa dem så dem inte kommer göra om detta flera gånger. Jag känner också att jag är redo för denna uppgift och det är därför jag skriver denna ansökan. Och jag kommer såklart också vara väldigt aktiv Staff ingame och svara på mkt /helps och samt /report.
Det finns också väldigt många lallare på servern som förstör många scenarion på grund av deras rp och jag vill hjälpa så mycket jag kan för att få bort dessa spelarna från server så att det ska bli en så bra server som det bara går.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Vardag:13:00-21:00. helger:10:00-00:00.

Hur länge har du spelat på Unive? typ ett halvår.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Nej men är SV och kan många kommandon som

/v (bil namnet) /Då spawnar man fram ett fordon.

/sc /En chatt där staffs kan kommunicera enkelt och smidigt.

/sv /en chatt där servervakter kommunicerar.

/m (id) /man skriver ett meddelande privat till en person ingame.

/svban (id) (anledning) /Man bannar en person i en timme.

/noclip /Då blir man osynlig och kan smidigt och enkelt flyga runt.

/kick (id) (anledning) / Man sparkar en person från servern för en specifik anledning (personen kan ansluta igen)

/togglename / då kan man se allas steam namn. (Över huvudet)

/toggleid / då kan man Se allas id. (Över huvudet)

/goto (id) / då kan man teleportera sig smidigt till en spelare.

/freeze (id) / Man fryser en spelare t.ex ifall den personen har begått ett regelbrott och man vill förhindra spelaren ifrån att förstöra mer.

/bring (id) / Man teleportera en spelare till dig.

/who (id) / Då kan man t.ex se ifall spelaren är medlem eller icke medlem.

/spec / Då får man upp en meny och där kan man se alla som är aktuella i spelet, då kan man trycka på en spelare för att kolla på en specifik person i tredje person. Samt så kan man skriva /spec (id).

/specoff / Då slutar man att specca.

/tpm / Man åker till den position där man har placerat en waypoint på kartan.

/unban (hex-id) / då tar man bort en ban, t. ex ifall en ban överklagan är godkänd.

/setjob (id) (level) / Man anställer en person på ett jobb/gäng.

/skin (id) / personen får upp en meny, personen kan byta kläder samt karaktärsutseende.

/dv / tar bort ett fordon i din omgivning

/banhistory (hex/id) / då ser du en persons totala ban historik.

/clearchatforall / Ifall du vill ta bort alla tidigare meddelanden ingame t.ex ifall en person har skrivit olämpliga saker i twitter.

/reportlist / då får du upp en lista med en massa reports.

/addkey (Namnet) / då får du en specifik nyckel t.ex till polisstationen. Alla finns i nycklar-lista.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Donation, Jobb Ansvarig

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? helst inte kriminell annars går det bra.

Senast ändrad:
Du behöver ej bumpa d gör ej skillnad 320 tar in dom han anser skulle verka en bra staff man får ba ha tålamod

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka