Accepterad Hogga | Ansökan till servervakt

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Hogga

Icke Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
4
Användarnamn: Hogga

Vad är ditt namn i verkligheten? Emil Hagberg

Hur gammal är du? 14

Vad heter du på discord? Hogga#5445

Mellan vilka tider kan du oftast spela? spelar emellan 12 och frammåt annars kan det bli att jag är ute med kompisar och så spelar jag på kvällen så länge jag får typ till 2 eller 3 på natten

Varför ska just du bli servervakt? arför jag ska bli server vakt är för att jag själv och jag har även fått höra från andra att jag är väldigt mogen för min ålder och tror jag skulle passa in som servervakt väldigt bra. Jag har väldigt bra tålamod med dem jag träffar och pratar med personen som det handlar om. Jag hatar själv när dem bara kickar folk utan att prata med dem för jag själv föredrar att man pratar ut saken för personen För då tror jag man löser problemet bättre än att bara kicka personen och sedan kommer personen tillbaka igen och bara gör samma sak. Oavsett vad personen har gjort tycker jag dem ska ha en chans att få prata ut om dem hade än andledning för det dem gjorde som kanske funkar rp mässigt men beror lite på vad dem har gjort men tycker iaf inte man ska kicka eller banna personen utan att prata med dem.

Varför vill du bli servervakt? Jag vill bli servervakt för jag vill att servern ska bli så bra som möjligt och att alla ska bete sig så det blir en rolig och seriöst rp! Ser även väldigt många som inte beter som jag redan säger till men tyvärr så kan jag inte göra något :( jag vill göra servern mer laggfri med kommandot /dv så jag kan ta bort bilar vid bärgaren som orsakar lagg! Jag ska också bli servervakt för att jag har ett stort intresse för servern!

Är du whitelistad på serven? jag är whitelistad

Har du varit bannad på serven förut? ja för jag har kört bil för fort

Spelar du på någon annan server för tillfället? nej spelar bara på multistaden

Tillbaka