Accepterad HockeyMelle | Medlem ansökning [Chicaucau]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

HockeyMelle

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199091435362/

Vad är ditt namn i verkligheten? Melvin

Vad är ditt discord namn? HockeyMelle#7028

Vad är ditt födelsedatum? 25 Februari 2008

Berätta om din karaktär. Jag heter Vince Rex och är 29 år gammal. Jag är född i malmö som ligger i skåne. Jag har haft intresse för bilar ända sen jag var 3 år gammal. Min farsa jobbade på en bilhandel som låg i käglinge. Där fanns jätte många dyra och snygga bilar som han sålde. Den första sportbilen som jag fick sitta i var en Porsche gt3 rs och då var jag 4 år gammal. Jag fick sitta i förarsätet på många snygga bilar och hade leksaksbilar som jag lekte med i riktiga bilen. Jag börjar bli äldre och äldre och får sitta i fler och fler bilar. Tillslut är jag 15 år gammal och då fick jag köra en sportbil för första gången. Och de var en porsche panamera som min pappa ägde. Jag fick köra den i mitt lilla område jag bodde i.Jag hade en moppe oxå som jag körde mycket. När jag har fyllt 23 så fick jag en bil av min pappa i födelsedagspresent. Och de var en porsche cayenne så idag när jag är 29 år gammal så hade jag fortfarande kvar min porsche cayenne.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag har bra rp och kommer bidra med min rp. Man kommer få mer tillgångar till servern och jobba på te.x marjas eller saras m.m. Har rpat på unive i ca 1,3 år men tog en paus igen från rp. Men är sugen påp att komma tillbaka till rp och då är de unive jag går till.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Bra rp, kreativ rp. rolig rp m.m. Kommer göra report om någon gör något regelbrott eller något liknande som förstör rpn.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Nä men att man spelar för makt och pengar som inte är okej. Om de är ett kriminellt scenario så ska de va rolig rp från både polisen och kriminella.

Hur hittade du Unive? Har spelat här i ca 1,3 år så men innan de så kollade jag på streamers för jätte länge sen.

Vidare till muntlig intervju du har 48 timmar på dig annars blir den nekad. (Lycka till)

Godkänd intervju, välkommen till Unive
:unive:

Din Medlemskaps ansökan har Godkänts. Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka