Nekad HockeyMelle | Medlem ansökning [3llee_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

HockeyMelle

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Melvin

Vad är ditt discord namn? HockeyMelle

Vad är ditt födelsedatum? 25 Februari 2008

Berätta om din karaktär. Jag heter Vince Rex och är 29 år gammal. Jag är född i Malmö som ligger i Skåne. Jag har haft intresse för bilar ända sen jag var 3 år gammal. Min farsa jobbade på en bilhandel som låg i Käglinge. Där fanns jätte många dyra och snygga bilar som han sålde. Den första sportbilen som jag fick sitta i var en Porsche gt3 rs och då var jag 4 år gammal. Jag fick sitta i förarsätet på många snygga bilar och hade leksaksbilar som jag lekte med i riktiga bilen. Jag börjar bli äldre och äldre och får sitta i fler och fler bilar. Tillslut är jag 15 år gammal och då fick jag köra en sportbil för första gången. Och de var en porsche Panamera som min pappa ägde. Jag fick köra den i mitt lilla område jag bodde i. Jag hade en moppe också som jag körde mycket. När jag har fyllt 23 så fick jag en bil av min pappa i födelsedagspresent. Och de var en porsche Cayenne så idag när jag är 29 år gammal så hade jag fortfarande kvar min porsche Cayenne.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Bra rp, kreativ rp. rolig rp m.m. Kommer göra report om någon gör något regelbrott eller något liknande som förstör rpn.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man spelar för makt och pengar som inte är okej. Om de är ett kriminellt scenario så ska de va rolig rp från både polisen och kriminella.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Vdm är att man inte får använda sin bil som något vapen elr liknande. Eller att döda någon med sin bil. Rdm är att man inte bara får slä ner någon te.x. m.m

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Spelat på unive i tot 1,5 år något sånt så jag har väldigt mycket erfarenhet.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nä tror inte det

Nekad. Utveckla "Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario?"

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka