Nekad hockey123 | Ban Överklagan [RAZIK]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

filleeeee

Icke Medlem
Meddelanden
57
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199077624871/

Ditt Hex-ID: 110000142998c27

Vad är din discord tagg? fille#3145

Vem var det som bannade dig? @[RAZIK]

Hur lång tid var din ban? 6 dagar men 3 dagar kvar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-01-05 110140.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag hade dålig rp nivå och att hela scenariot var skit

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det var så här att jag och min vän var vid marja lisas och chillade, en stund efter det kom det fram en grabb och då blev det hetsigt och så var det massa andra folk där också som hade slagsmål osv. Jag och han här grabben höll på då som fan och min kompis bara sket i det och stack, efter hand blev det mer och mer hotfult med grövre ord vilket var väldigt trigande för båda sidorna sen så stack jag till torget för pallade inte mer och då ser jag en svart bil stå och vänta på mig och körde efter mig, min kompis valde då att gå fram och snacka men han sa ingen ting sen så gick jag fram och ville snacka men han ville inte snacka med mig heller eller assa han sa inget. Jag visste hela tiden att han ville mig något och jag hade en aning om att det var han. Sen tog jag och min kompis ut en bil och den här "tysta" grabben földe efter oss heal tiden och sen ringde han sina grabar vid torget banken. Jag visste då att något skulle hända men jag satt in mina pengar som jag skulle och chillade där. Min korkade kompis gav mig en tabbe då för han hade glömt att jag inte var krim längre så jag hade tabbe och då börja han snacka den här grabben som var tyst och då hör jag att det är en grabb som jag har skjutit massa gånger och han har skjutit mig och kidnappat mig förut så vi är verkligen ops. Då visste jag att dem skulle försöka ta mig så jag valde att chilla i banken där det var folk utanför osv. DÅ ser jag en grabb springa in på togetbanken med tabbe och tar mig th och då fick jag flipp då gav jag upp allt och bryde mig inte för dem hade redan förstört scenariot vilket jag tycket var tråkigt. Sen kör dem mig någonstans och då på vägen kasta jag ut min tabbe efter som jag kan inte använda den för jag inte är krim sen börja dem hålla på och jag står upp mot dem ist för att göra allt dem säger som en hund för det är en gamal op som har tagit mig för och han vikerjag mig inte för precis som han inte hade gjort för mig för en grovt kriminell hade aldrigt varit så hundig som dem ville att jag skulle vara sen efter det döda dem mig vilket jag förstår "hade jag också gjort" sen blev jag bannad för att jag inte bryr mig om mitt liv eller vad det stod.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Skulle jag inte säga att det var Razik gör sitt jobb och jag förstår han till 100%, men om man kollar i mitt perspektiv så hoppas jag att han förstår att jag blir irriterad när dem går in på banken och kidnappar mig istället för ta det när vi hade dragit och gjort något annat av det. Men att jag blir irriterad är ju ingen annans en mitt fel så får skylla mig själv på så sätt. Vet inte heller om hur mycket razik vet om detta han kanske bara har kollat på deras klipp det vet jag inte.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Var ett tag sedan jag blev bannad för sunt för nuft och lite små saker inget större som detta.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja jag hade kunnat göra annorlunda genom att inte ge upp scenariot så som jag gjorde utan att bruka allvar ända tills det slutar

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att inte ge upp ett scenario utan att köra ända till det slutar sedan ta allt efter isåfall så det var mitt fel och det har jag lärt mig nu och det kommer inte hända igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? förstår till 100%

Din avstängning har inte så lång tid kvar, du får vänta ut den helt enkelt

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka