Nekad hockey123 | Ansökan till Servervakt [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

filleeeee

Icke Medlem
Meddelanden
57
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Philip

Vad heter du på discord? filleeeee

Ange ditt födelsedatum 28 Juli 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. just nu är jag ledig så från 15:00 till 06:00 ibland kan jag spela mer

Hur länge har du varit medlem på Unive? i 2 år och lite mer

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 45 gånger men kan inte ta bild kan skicka den privat

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har enkla uppgifter, som tex att rp som vanligt och och ser man regelbrott så tar jag åtgärd om jag ser lall i min omgivning. Det betyder att som SV ska du alltid underlätta för staff genom att DV bort bilar få bort lallare från servern som tex slåss utanför sjukhuset och på greenzones. Med andra ord så bidrar man till en positiv RP miljö och underlättare för alla här inne som vill ha en rolig och clean RP samt ska man hjälpa till folk som behöver hjälp.

Varför vill du bli servervakt på servern? Varför jag vill bli servervakt är för att jag har spelat här i 2 år och ser att jag känner att steppa upp och kunna få en chans att kunna få bort många utav tråkiga spelare där jag märker att jag hade kunnat göra bra saker som SV speciellt när jag är vaken mycket på dagen och kvällen också att underlätta för staffs och sammarbeta med dem.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption är till exempel att reviva sin vän under ett scenario för att vinna scenariot eller att kicka någon under ett scenario för att dra till sig fördelar. abuse kan också vara när man är hungrig så drar man en /revive bara för att få tillbaka hälsobaren till full. Abuse/korruption är också att använda toggleid inom scenarion som ett "wallhack".

Nekad.
Anledning:
Du vart bannad 12 Juli, efter en ban så måste mman vänta i 30 dagar innan man ansöker till Servervakt.

Du får ansöka igen 11 Augusti. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka