Accepterad Hobbyhasse | Ban Överklagan [Br_Bread]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hobbyhasse

Icke Medlem
Meddelanden
81
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199591463644/

Ditt Hex-ID: steam:1100001613a1adc

Vad är din discord tagg? hobbyhasse

Vem var det som bannade dig? Br_Bread

Bild på banmeddelande: BAN.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staffs valde att banna mig pågrund av att jag och min polare inte valde att värna om våra liv.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Precis innan bannen så blev vi jagade av cirka 3-4 DMG bilar som vi har krig med där vi åkte till en oneway för att ha en chans då vi endast var två. När vi körde upp mot onewayen så blev vi pittade som sedan visade sig vara dsync där vi flyger in i väggen och två pers hoppar ut och riktar. Precis när båda börjar att rikta så ramlar ena ihop och andra personen har sitt fokus på min polare som har hoppat ut ur bilen och då ser jag min chans. Jag väljer då att hoppa ut och skjuta tillbaka mot personerna som avlossar skott mot oss och dödar både men blir även benad själv. Ett tag efter detta så blir jag intagen i ett staff samtal angående detta och blir inkallad till support.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker absolut att det finns brister i våra beslut under scenariot där det är mycket av en tolkningsfråga hur man ser på scenariot. Jag kan absolut förstå hur staffs har tänkt angående bannen och tycker inte att det är felaktigt, jag tycker bara att det finns flera sätt att se på det och flera olika tolkningar av hurvida besluten var felaktiga eller inte.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad 3 gånger tidigare som jag inte riktigt kommer ihåg då det var ett ganska bra tag sedan.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade absolut kunnat tänka och agera annorlunda genom att ta det lugnt och sansat och hoppat ut ur bilen med händerna uppe istället för att i ren panik hoppa ut och skjuta.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har lärt mig att försöka hålla mig lugnare och att tänka efter en extra gång innan jag utför mina handlingar.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka