Accepterad Theduc_k | Ban Överklagan [Hobbyhasse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Theduc_k

Icke Medlem
Meddelanden
223
Reaction score
36
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199112126626/

Ditt Hex-ID: steam:110000144a800a2

Vad är din discord tagg? Theduc_k

Vem var det som bannade dig? Hobbyhasse

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag begick följande regelbrott: PWG & Meta. Följde ej serverns regler och påverkade delvis scenariot via /m till sjukvårdaren samt ljug till sjukvårdare om mina skador.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Exakt exakt innan stod jag i gänghuset. Fick bannlysningen en stund efter detta var tvungen och lämna spelet så insåg detta dagen efter.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Hej, nej detta var absolut ej staffens fel han tog rätt beslut och jag gjorde fel.
Jag var extremt trött och klockan var sent på natten absolut inte en giltlig förklaring till mitt beteende men en av faktorerna till att det blev som det blev. Högst dålig av mig ändå.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag är en grön spelare, bannad 3 st giltliga bans tidigare.
Brukar ej bete mig så som jag gjorde mmen vi alla är människor och begär misstag ibland.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Absolut kunde jag det, Inte påverkat via att skriva ooc till han samt ej ljuga i /me vilket jag står för att jag gjort och att det var högst fel av mig. Hade detta varit att jag nu fick en ny chans kan jag lova att jag ej skulle göra en sådan här sak igen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Absolut, ej skriva i ooc chat samt ALDRIG ljug till sjukvårdare igen.
Ber så, hemskt omm ursäkt och hoppas du kan ge mig en chans Hasse.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Absolut.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka