Accepterad Hobbyhasse | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

?

• +

Votes: 0 0.0%
  • -

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hobbyhasse

Icke Medlem
Meddelanden
81
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? Jag heter Kevin.

Ditt discordnamn: hobbyhasse

Ange ditt födelsedatum 24 Mars 2009

Varför ska just du bli staff? Varför just jag ska bli staff är pågrund av mina meriter bland annat där jag på flertalet servrar tidigare varit staff och därifrån lärt mig hur man hanterar olika typer av situationer som support exempelvis. Jag kommer att vara väldigt aktiv framförallt på eftermiddagar/kvällar och då noclipa och specca för att hålla koll så att alla sköter sig på servern. Den tredje anledningen till att ni ska ta in mig som staff är pågrund av min passion för att göra servern bättre och min starka vilja för att få bort personer som endast vill förstöra. Den sista anledningen till att ni ska välja just mig är pågrund av mina 4 års erfaranheter inom RP som enligt mig har en stor betydelse för hur bra en staff ska kunna bedömma olkika scenarion då man kan ha en djupare förståelse för RP och dess regler.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag tycker att Unive har stora problem med spelare som endast kommer in för att lalla och förstöra för andra. Därför vill jag bidra till teamet för att då kunna förhindra dessa personer från att få fortsätta med denna typ av beteende.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Jag tillsammans med övriga i staff teamet måste hålla en hög aktivitet IG för att kunna hålla koll på platser där det brukar hända mycket men även specca lite blandade personer för att hålla koll så att allt sköts.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Att agera professionellt som staff är väldigt viktigt då man är ansiktet utåt för Unive och behöver visa ett gott föredöme för medlemmarna. För att agera professionellt som staff ska du bland annat komma med ett gott bemötande, visa respekt, hålla en god ton och vara opartisk.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag kommer att lägga RP åt sidan för att bara fokusera på staff arbete när jag är inne på FiveM och jag kommer att balansera det med mitt privata liv genom att få in några timmar på eftermiddagar/kvällar då jag ofta har tid över.

Hur länge har du spelat på Unive? Har spelat lite till och från sedan 2022 men kom tillbaka helt nu för cirka 3 månader sedan och planerar nu att stanna på Unive för en längre tid framöver.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag har tidigare erfaranheter från nästan alla typer av servrar som RP, 100kordie osv. På dessa tidigare servrar så har jag fått en del erfaranheter som t.ex. hur man hanterar stressiga situationer, hur man håller lugnet på ett bra sätt när den andra parten hetsar upp sig mm. Trots olikheterna i typen av server så tror jag att erfaranheterna jag har fått från tidigare servrar har haft ett gott inflytande i min utveckling och förståelse för staff arbetet och dess betydelse.

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell, Donation, Servervakt, Event

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka