Accepterad Hobbe499 | Medlem ansökning [HASSAN]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hobbe499

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198448718923/

Vad är ditt namn i verkligheten? Hannes gustavsson

Vad är ditt discord namn? Hobbe499#6836

Vad är ditt födelsedatum? 16 Juni 2000

Berätta om din karaktär. Jag kom från ett trasigt hem och jag hade det vädligt tufft i hemmet. Jag började sedan jobba på postnord och då ordnade allt upp sig igen. Jag har ett intresse som är bilar och det är därför de är så skönt att änteligen ha ett riktigt jobb. Jag var i en grov deprition och min hund dog av min pappas droger. Min ålder är 31 år och jag vill alltid jobba med någonting som är bilrelaterad. Taxi, postnord. Min pappa och mamma dog i unga dar. Min pappa dog när jag var tolv år och min mamma dog när jag var 14 år. Mina föräldrar misshandlade alltid mig varje gång jag vkom hem från skolan. Därför har min morfar och mormor varit en trygg punkt i mitt liv. Jag åkte alltid till dom om man ville sova för natten eller för att få mat för dagen. Mitt fritidsintresse är också en vädligt stor del i mitt liv. Då jag både jobbar med bilar och har de som ett fritidsintresse. Jag håller också på med bilar med mina vänner.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag ska bli medlem på unive eftersom jag är helt övertygad av att genom mitt glada beteende och positiva syn på servern kommer jag bidra till att servern utvecklas, växer och får in mer spelare då jag kommer rekommendera den till alla mina vänner och sånt om de blir sugna på att börja lira rp samt hjälpa till med att få folk att må bättre och vara mer glada då jag bjuder på mig själv mycket. Jag anser även att jag kommer göra ett bra jobb på servern som medlem eftersom jag kommer vara väldigt aktiv!

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag har kört på den här serven i ett tag och tyckte att den var bra den var både aktiv och alla som jag träffade in game lallade inte och dem var bra på att rpa!

Hur hittade du Unive? Mina vänner kör på den, så jag testade den och då märkte jag att den var väldigt bra organiserad och rolig.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med rpandet är att vara så social som möjligt och tillförse er med en hög RP nivå för mig och gemenskapen, ska även försöka hjälpa nybörjare med att komma in in i Rp'andet samt konstant utveckla min egen RP förmåga.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Som jag skrev tidigare är det att hjälpa till gemenskapen att konstant utvecklas till det positiva och hjälpa nybörjare för att starta upp, samt träffa nytt folk man kan rpa med.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej det är jag inte.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka