Nekad hKdhl | Medlem ansökning [wibban]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

hKdhl

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/hKdhl

Vad är ditt namn i verkligheten? Hannes

Vad är ditt discord namn? HannesD#9631

Vad är ditt födelsedatum? 14 Maj 2003

Berätta om din karaktär. Ozzy är en förvirrad tonåring på 19år. Han levde på olika familjehem innan han fyllde 18 eftersom hans familj dog i en förfärlig trafikolycka. Han är arg på samhället eftersom han inte fått hjälpen han behövt i sin ungdom men nu som myndig tar han fullt ansvar och han gör vad som helst för att passa in samt tjäna stålar.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill leva mig in i olika karaktärer och bidra med skoj, skratt samt utvecklig för servern

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Är hyfsad ny till FiveM och har hört att denna servern är en av de störst svenska serverna inom FiveM och en mycket seriös server därför vill jag medverka i den.

Hur hittade du Unive? Genom att söka på youtube

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att skapa vänner, ha skoj samt leva ett liv i den virtuella världen som jag själv bestämmer hur de ska se ut.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Jag vill uppnå vänner, roliga stunder, utvecklig och rollspel på de högst nivåerna.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej, Unive är min första server.

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag förstår fullt ut, tack på förhand Unive.

Nekad, Utveckla.
Din whitelist ansökan har nekats
Tråd låst och flyttad till Whitelist Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka