Nekad hjorthen123 | Beslut Överklagan [William]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kingen321

Icke Medlem
Meddelanden
72
Reaction score
1
Ditt discord namn: hjorthen

Ditt Hex-ID: steam:110000149a9fb0b

Vad för typ av beslut gäller det? fick indraget för shoot on sight enligt dom

Vem/vilka tog beslutet? william sweolsson

Varför tror du själv att beslutet togs? för ja shoot on sightade enligt staffsen men själv tyckte att ja inte gjorde de. För ja hoppade ut och sköt när vi va instängda. de va sista utväg enligt mig dom sköt på oss jagade oss höll oss i ett parkeringsgarage 5 min innan ja sköt han. Ja förstår lite varför staffen tog återgärder men de va för grova återgärder för de ja gjorde. Hoppas ja får en andra chans för ja tycker de va lite grov återgärd att ta på mig ja skulle fattat staffsen om ja inte hade snackat med dom innan alltså bara skjutit så fort ja såg dom men ja hade social rp och snackade med dom innan. SÅ blev de ett lång sceanrio där vi jagde och blev jagade sen blev de till en skottlosning som alla tog sig ifrån. De va den bilen som sköt mot oss i skottlosningen ja sköt mot. De skulle vara shoot on sight om ja inte snackade med dom först men ja gjorde de innan. Fattr inte hur de kan bli shoot on sight. För de va typ sista utväg. och ja är grön spelare

Hur är beslutet felaktigt? för de var sista utväg om dom har skjutit mot oss precis innan jagade oss in till ett parkerings garage så vill ja inte snacka med dom för dom skulle gjort samma sak i samma scenario. Om dom inte skulle har gjort något innan mot oss så skulle ja fram och snacka men när dom har skjutit mot oss se blir man inte så sugen på dra fram och snacka med 3 fulla bilar liksom och han pittade min kompis så bilen hamnade upp och ner precis innan finns i klippet. Vi hade en skottlosning innan såg den bilen cirkulera oss liksom jag kommer hålla koll på den bilen hela tiden specielt efter ett skott scenario. Ja tycker de va lite för hårda straff på mig men ja respekterar staffsen beslut men önskar att ni ger mig en andra chans för ja tycker att ja inte gjorde något fel. Hoppas att ni förstår vad ja menar med det här MVH.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://medal.tv/games/gta-v/clips/jyuyEV34P4guaAkdF?invite=cr-MSx2QUcsMjU1MTk1NTA2LA

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja absolut

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka