Nekad hjorthen123 | Beslut Överklagan [William]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kingen321

Icke Medlem
Meddelanden
72
Reaction score
1
Ditt discord namn: hjorthen

Ditt Hex-ID: steam:110000149a9fb0b

Vad för typ av beslut gäller det? shoot on sight vilket ja tycker de inte va fick 2 varnigar

Vem/vilka tog beslutet? william

Varför tror du själv att beslutet togs? staffsen tyckte att ja shoot on sightade enligt mig gjorde ja inte de för den bilen jagade oss innan och vi skjuter mot dom varje dag. De var mina egna ja sköt tydligen för dom fattar inte att dom inte ska åka den bilen. Ja respekter beslutet men önskar att de kan sänka till en varing istället. Eller ta bort de helt

Hur är beslutet felaktigt? för ja gjorde inget fel vi riktade på en person så såg vi en bil som är samma gäng som personen vi kidnappade så 3 personer springer fram riktar lite från avsånd han åker därifrån ja skjuter ett skott och träffar föraren i huvudet. De var mina egna ja sköt för dom inte fattar att dom inte ska åka den bilen. Han mild fear rpade i mina ögon så därför ja sköt men ja tycker de va lite håra återgärder på mig

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://medal.tv/games/gta-v/clips/jwT8ZkFAk753HLANd?invite=cr-MSxYNzcsMjU1MTk1NTA2LA

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka