Accepterad hjorthen123 | Ban Överklagan [William]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kingen321

Icke Medlem
Meddelanden
72
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/_hjorth/

Ditt Hex-ID: steam:1100001000056ba

Vad är din discord tagg? hjorthen#2765

Vem var det som bannade dig? william

Bild på banmeddelande: Screenshot 2025-01-20 212319.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? staffen gjorde tog återgärder på mig men ja tycker själv att de va överdrivet enligt mig men ja förstår lite vrf staffsen bannade mig men ja tycker de är överdrivet med en ban plus 2 krimvaringar. Jag fattar lite att dom tog mig i support men ja vet inte om ja håller med med så hårda återgärder men ja respekterar staffsen beslut och ja har lärt mig

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. ja och min kompis åkte i grove street sen ser vi vårat gäng lite längre fram vi drar dit sen ser vi en gul person som vi krigar som så då snackar vi med han sen väljer att hoppa ut och rikta så vi riktar och bär upp honom sen ser ja en bil framför oss som vi krigar mot de är exakt samma bil vi skuter mot och har skjutit mot oss hela dagen den jagade oss 5 innan detta hände då springer 2-3 personer fram riktar lite på han sen åker han fram liten bit så skjuter ja ett skott och träffar förareni huvudet sen började hans kompis skuta mot mig då hoppar ja in i en bil och drar därifrån så snabbt som möjligt sen får ja reda på att de är min allians ja sköt i huvuvdet alltså inte dom vi krigar mot. Han får skylla sig själv när han åker den bilen för att vi inte ska åka den. Men ja blev senare bannad för shoot on sight enligt mig så tycker ja inte de för den bilen har jagat oss och skjutit mot oss hela dagen så ja visste vem de är i den. För han som körde la en mild fear rp i mina ögon för att han inte stannade när vi riktade vi stod på lite avstånd när vi riktade.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. ja tycker den var lite felaktig enligt mig för han stannade inte och då skulle ja inte behöva skjuta. Men ja respekterar staffsen beslut men ja tycker att ja skulle fått något lite mildare återgärder på mig. Vi ska inte köra runt i deras bilar och ja hoppas att ni förstår mig. Ingen förutom syrianska ska köra dom där bilarna.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja är grön spelare ja har lärt mig av alla bans ja har fått efter en kort stund. Jag kommer inte ihåg så många bans men ja lär mig av dom och de sker inte igen att ja gör om det

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja skulle snackat lite med han kanske dra ut scenariot men ja tänkte inte på de för så fort ja såg bilen så tänkte ja att de va fiender så ja sköt mot dom för en andledning att vi krigar och dom jagade oss och skjuter mot oss dag in och dag ut. Men ja tycker att ja förstjänar en andra chans så ja kan bevisa att ja kan rpa och inte göra om dethära

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja absolut detta kommer inte ske igen det lovar ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja absolut

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka