Inaktuell hjorthen123 | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kingen321

Icke Medlem
Meddelanden
72
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/_hjorth/

Ditt Hex-ID: steam:110000149a9fb0b

Vad är din discord tagg? zorrokungen23#2765

Vem var det som bannade dig? 1.benji, boten

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-03-31 174353.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? staffsen valde att banna mig för ja bröt mot reglerna (shoot on sight). ja tror själv att staffsen valde banna mig för ja inte hade en POV på mitt klipp. Staffsen såg inte hela ascenariot dom såg bara shoot on sighten. Staffsen gav mig en krimvarning och en ban på sju dagar för de men ja tror att staffsen skulle förstå mig lite mer om dom såg hela sceanriot innan men ja respekterar staffsens beslut men ja hoppas att ja får en andra chans så ja kan bevisa att ja kan rpa. Ja hade kunnat gjort scenariot med långdraget och roligare för båda parterna. Om ja blir unbannad kommer ja rpa mycket anolunda och tänka efter innan ja gör något. De var dumt av mig att skjuta de var lite idiotiskt att göra men de ska inte ske igen. Men ja hoppas att staffsen förstår dehär och om dom vill ta ett beslut och ge mig en andra chans. De är därför staffsen valde att ta återgärder på mig. Men hoppas att staffsen vill ge mig en andra chans så kan dom se att ja kan rpa de är de ja önskar.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. ja och mina kompisar åker runt bara i en bil sen åker vi hem (ranchen) så kommer en prio så vi hoppar in åker ut den ligger typ 200 meter bort bara vi åker dit så ser vi en grön bil jaga våra vi trodde att dom hade skjutit not våra så vi snackar med dom i kanske 15-25 sekunder sen hoppar min polare ut han blir vdmade och riktar då tänker ja och min andra polare hoppa ut och vi skriker ut ur bilen 2 gånger sne åker dom iväg då väljer vi att skjuta ja skjuter typ 3 skott föraren levede fortfarande ja fick ingen tror ja men sen åker vi därirån på direkten och drar hem vi jagade inte han för vi drar efter skottlosningar och chillade hemma ett tag efter de.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Beslutet var både rätt och fel men mer och de rätta hållet om staffsen hade sätt ett klipp fårn min sida hade dom fattat lite för dom andra klippte bort när vi snackade med dom för dom sköt mot oss innan typ 7 minuter och vi snackade med dom ett bra tag sen hoppar vi ut. Men de är enligt mig men ja ber bara om en andra chans men de är upp till staffsen om dom vill de och om dom litar på mig nu efter 5 dagar ja har varit bannad. men detta kommer absolut inte att ske igen min rpa nivå kommer att höjas efter detta. För om ja blir unbannad kommer ja rpa mycket anolundare.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja har blivit bannad 12 gånger tidigare men dom flesta av dom bansen är lall bans likosm när ja gick in och lallade dom är typ 2-5 dagar långar dom bansen har ja lärt mig av ja har inte fått någon perma ban eller blacklist från unive. Ja ser mig inte som en problem spelare iallafall de gör ja verkligen inte. Ja brukare lära mig efter 2 dagar på mina bans nu har de gått 5 ja ångrar de ja gjorde och de kommer inte att ske igen ja har tagit mycker lärdom av denna ban. men ja önskar en andra chans.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja ja skulle skita i och skjuta mot dom och bara hoppat in igen de skulle vart roligare för båda parterna om alla skulle hoppat in igen och jaga dom och försöka kidnappa dom så de blir ett långdraget sceanrio. För där spelade bara vi för våran vinst och inte deras. Men de kommer inte att ske igen ja har lärt mig av mina misstag

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja de har ja kommer inte shoot on sighta igen ska börja jaga dom istället inte tänka på skjuta är de första man ska göra ska bli bättre på socilat. Min rpa nivå kommer höjas de kommer ni att se men kommer sköta mig extra någa runt skottlosningar

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka