Nekad hjorthen123 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kingen321

Icke Medlem
Meddelanden
72
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/_hjorth/

Ditt Hex-ID: steam:110000149a9fb0b

Vad är din discord tagg? zorrokungen23

Vem var det som bannade dig? cmail

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-10-30 031356.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för det var ett gammalt fusk på datorn vilket ja aldrig använt till unive jag skulle aldrig våga göra det men ja fattar helt att han valde att banna mig för man ska inte ha något fusk på datorn vilket ja inte har nu jag är helt öppen till pc check. Jag skulle ha kollat igenom min dator så det fusket var borta men ja var dum och inte gjorde vilket ja ångrar väldigt mycket. Jag vågar inte röra något igen jag ber om en andra chans att jag kan bevsisa att jag kan rpa jag har varit bannad några månader och har tänkt efter min ban och det kommer inte ske igen. Jag har kört unive jätte länge och jag har aldrig vågat röra fusk på unive för ja vågade aldrig

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. ja satt i en bil i mitt gäng hus så hamnade ja staff samtal där han sa "kom support" så jag hoppade och blev pc checkad vilket ja trodde inte va något problem för ja gömde inget men så var de ett gammalt fusk som låg där. Han hittade en gammal fusk fil som har aldrig använt till unive jag skulle aldrig våga göra det men jag visste inte att den var kvar men det är endå mitt ansvar för det vilket jag förstår.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja hade fusk på datorn då ja visste inte det för det var gammalt men ja förstår 100 procent att man blir bannad om man har det. Jag är helt öppen till pc check har raderat all ja sett. Men ja trodde pc checkad skulle funka för ja hade inget och gömma men det var tydligen ett fusk där som jag inte hade någon aning om att det var kvar. Jag har tänkt på min ban i flera månader och kom fram till att de var så onödigt och ha det på min dator

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad några gånger men dom flesta är lall bans som jag inte kommer ihåg men jag har några grövre. Jag blir sur när ja blir bannad men sen förstår jag efter ett tag varför dom valde att banna mig och att det var mitt fel så jag tar lärdom av alla mina bans jag får. Efter den här bannen så har ja verkligen fått lärdom att ja aldrig ska röra något fusk igen. Har varit bannad i många månader nu. Kommer aldrig röra fusk igen jag är helt öppen till pc check om ni vill kolla

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja dumt av mig att inte dubbelkolla datorn så det var borta men det var de inte och därför trodde jag att ja klarade mig i pc checken för jag hade inget men så var de något så då blev man lite besviken att fan var det kvar för så blir man bannad för fusk. Jag har varit bannad i många månader och ja ber om en andra chans efter den här långa bannen kommer jag aldrig våga ha fusk på datorn

Har du lärt dig någonting efter din ban? Fusk kommer aldrig röra mig dator igen för efter bannen förstod jag verkligen vad staffsen menade att man ska kolla sin dator man ångrar ju sig att man inte kolla igenom sin dator en extra gång då hade man inte vart bannad liksom men nu hände det och jag har varit bannad ett bra tag. Jag hoppas på en andra chans för jag vill bevisa att ja aldrig kommer röra det igen för det skulle vara kul och rpa igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka