Nekad hjorthen123 | Ban Överklagan [1.benji]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kingen321

Icke Medlem
Meddelanden
72
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/_hjorth/

Ditt Hex-ID: steam:110000149a9fb0b

Vad är din discord tagg? zorrokungen23#2765

Vem var det som bannade dig? 1.benji, boten

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-03-28 201946.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? staffens tog sitt beslut och ge mig en ban på 7 dagar och en krimvarning ja respekterar staffsen beslut. De var riktigt dumt av mig att shoot on sightade skulle kunnat gjort ett mycker roligare och mer långdraget scenario av de. Staffen bannade mig för ja bröt mot reglerna vilket ja förstår. Ja hoppas att ni staff förstår vad ja menar och hoppas att ja blir unbannad för ja vill visa att ja kan rpa och kunna gå in och göra de. Ja kommer ändra mitt rpande om ja blir unbannad och tänka mer på reglerna. Specielt på shoot on sight nu ja ska snacka med folk innan. Ja ångrar verkligen de ja gjorde de kommer inte att ske igen de lovar ja ska tänka på andra partern i scenarion och göra de mycket roligare för båda partenra så dom också tycker att de är kul att rpa inte bara för min sida men deras också.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. ja och mina kompisar åker runt bara i en bil sen åker vi hem (ranchen) så kommer en prio så vi hoppar in åker ut den ligger typ 200 meter bort bara vi åker dit så ser vi en grön bil jaga våra vi trodde att dom hade skjutit not våra så vi snackar med dom i kanske 15-25 sekunder sen hoppar min polare ut han blir vdmade och riktar då tänker ja och min andra polare hoppa ut och vi skriker ut ur bilen 2 gånger sne åker dom iväg då väljer vi att skjuta ja skjuter typ 3 skott föraren levede fortfarande ja fick ingen tror ja men sen åker vi därirån på direkten och drar hem vi jagade inte han för vi drar efter skottlosningar och chillade hemma ett tag efter de.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. ja tycker min varning förtjänar ja men bannan vet ja inte kanske staffsen va endå snälla att ge mig en ban och krim varning men ja önskade att ja får unbann ja kommer rpa unolunda om ja blir unbannad och vara mer försiktig i skottlossningar och verkligen tänka på vad ja gör innan ja gör de. Ja respekterar staffsen beslut men ja hoppas att ni kan ge mig en andra chans så ni kan se att ja kan rpa faktiskt. Ja hoppas ja får en andra chans men de är upp till staffsen såklart. Staffsen gjorde sitt jobb och ta återgärder på mig dom va ju endå rätt schyssta med återgärderna men ja önskade att få unbann. Ja tycker endå bannen var rimlig endå om ja inte sköt mycket eller fick någon gjorde ja endå fel och skjuta nåt skott ska verkligen tänka på den regeln innan ja bestämmer mig att hoppa ut och skjuta. ja ska se till så dehär inte sker igen de ska de inte göra ja måste tänka efter riktigt rejält innan ja gör något.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. när ja blir bannad av en sak är de ovanligt att ja gör om de ja lär mig väldigt fort av mina bans ja blir sur i början men senare fattar ja varför ja fick den bannen att ja försjänar de efter. Ja ser mig absolut inte som en problem spelare de gör ja verkligen inte. Ja har blivit bannad 12 gånger innan och dom flesta bansen var länge sen när ja inte fattade reglerna men nu har ja utvecklats och förstår mer. ja tänker efter vad ja gjorde efter en ban de är så ja tar lärdom av mina bans de brukar gå rätt fort tills ja vet att ja gjorde fel och varför jag inte skulle gjort så och varför ja inte gjorde på ett annat sätt. så brukar ja tänka.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag skulle snacka med dom längre sen kanske hoppat ut inte skjutit hoppat in igen och jagat dom och försökt kidnappad dom. Jaga dom under en längre tid kaxa oss med varann lite så de blir lite hets och bråk sen utföra en bra skottlosning som ska vara rolig för båda parterna och inte tänka på min vinst utan båda. De skulle varit ett mycket roligare scenario för båda parterna om vi hade kidnappat dom men vi valde att skjuta på direkten vilket var dumt de skulle vi inte har gjort de ska ja skärpa mig med. Så hoppas att ni fattar vad ja menar från min sida. De skulle vi har gjort istället för att skjuta på direkten

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja de har ja verkligen gjort ja kommer rpa mycket anolunda verkligen tänka efter innan ja gör något som ja inte ska. Ja kommer sköta mig efter reglerna mycket mer och inte bara spela för min part de måste vara kul för båda så måste ja börja tänka framöver om ja blir unbannad de kommer ske mycket skillnade i min rpa nivå den kommer höjas mycket min rpa nivå. Ja kommer försöka göra andra personer rpa nivå högre med bättre kidnappningar och sånt.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka