Nekad hjorthen123 | Ban Överklagan [boten]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kingen321

Icke Medlem
Meddelanden
72
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/_hjorth/

Ditt Hex-ID: steam:110000149a9fb0b

Vad är din discord tagg? zorrokungen23#2765

Vem var det som bannade dig? 1.benji, boten

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-03-26 173407.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? staffens tog sitt beslut och ge mig en ban på 7 dagar och en krimvarning ja respekterar staffsen beslut men enligt mig var den lite överdrivnen. Önska att staffen kunde ta bort bannen . De va rätt dumt att göra. Kommer inte ske igen. ska se still att ja snackar lite mer med folk och gör roligare scanrion med folk kanske fölänga scenariot lite mer. och göra ett roligare sceanrion för båda parterna men vi valde att skjuta direkt vilket var rätt fel av alla oss de va dumt val.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. ja och mina kompisar fårn gänget åkte runt lite sen körde vi hem sen såg vi alla att de var en prio typ 200 meter bort och dom sa att de är grön gsf bil så vi åker till den ser den bilen som har jagat våra så vi snackar lite med han min kompis från (kartellen) hoppar ut och blir påkörd sen riktar han då hoppar ja och min kompis ut vi är från syndikatet och riktar och skriker ut ur bilen men dom kör och då väljer vi att skjuta dom då sköt mina kompisar och sköt några skott ja sköt typ 2 skott träffade ingen tror ja sen åker vi där ifrån och föraren i bilen lever och drar men vi drar därifrån efter en skottlosning och inte förljer efter

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. staffen gjorde sitt jobb och ta återgärder på mig de kan ja inte klaga på men hoppas staffen förstår mig och kan ge mig en andra chans och unbanna mig men med min krimvarning kvar för ja tycker ja förtjänar den krimvarningen. Ja gjorde fel ja skulle inte hoppat ut men mina kompisar gjorde men vi alla skulle bara riktat och hoppat in igen och jaga dom och gjort ett roligare scenarion för båda parterna men ja var redo på skjuta för är gsf dom har vi krigat med hur länge som helst.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja har blivit bannad typ 12 gånger ja kommer inte ihåg så många bans men ja har lärt mig av alla mina bans ja har fått. Ja ångrade de ja gjorde ja kommer försöska rpa anolunda och tänka på att göra ett roligare scenarion för båda parterna om den andra parten och vill göra de. Ja ser mig inte som en problem spelare iallafall. hoppas att ni staffs förstår mig

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja vi alla skulle hoppa in i bilen igen och jagat dom istället och försökt kidnappa dom och göra ett långtdraget sceanrio men vi alla valde att skjuta på bilen vilket var dumt. De skulle vara roligare för båda oss och dom om vi gjorde en rolig kidnapaddningvilket ja ångra att vi inte gjorde men så fort ja ser den bilen vet ja att dom kommer skjuta på direkten så vi gjorde de beslutet att hoppa ut ur bilen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja de har ja kommer försöka så mycket som möljligt att tänka på shoot on sight så ska ja göra så de inte ska hända igen ska prata med dom först och starta med att jaga dom och försöka lägga ett kidnappnings sceanrion på dom.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka