Dubbelpost hjorthen | Whitelist ansökning [Kasper.Pet]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

hjorthen

Icke Medlem
Meddelanden
37
Reaction score
3
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199152981797/

Vad är ditt namn i verkligheten? Edwin Hjorth

Vad är ditt discord namn? Hjorthen#9570

Vad är ditt födelsedatum? 3 Oktober 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Adwin Hjorth och är 23 år. Han vill alltid hjälpa till och är alltid snäll. Han har ett stort intresse för bilar och fixa bilar och då skulle det passa riktigt bra med mekonomen.
Utifrån att han gillar bilar och att fixa bilar så gillar han också att hänga vid piren och kolla bilar och ibland köpa.

Just nu jobbar han som postnord för att få lite summor med pengar till att leva.
Adwin hoppas i framtiden på att kunna jobba med bilar som till exempel mekonomen. Han trivs väldigt mycket.

Hans pappa jobbade med att fixa bilar och det har inspirerat han från ett barn. Så fixa med bilar är nu Adwins drömjobb.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag vill förbättra min RP och utan whitelist känner jag mig väldigt limiterad till mina jobb och vad jag ska göra för att få perngar och jag tror en whitelist hade hjälp sjukt mycket att förbättra min RP.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Varför jag vill bli whitelistad på denna server är för jag har testat många andra serverar och har kommit fram till att denna är bäst gjord. Det är alltid många spelare online och det gör att det finns alltid något att göra och ha det gött.

Hur hittade du Unive? Jag hittade servern Unive genom att mina kompisar tipsade mig att testa spelet så jag gav det ett försök. Jag hade sätt massor med personer som streamar unive på twitch så jag började hänga där i streamsen för att börja fatta lite mer om servern.

Vad har du för mål med ditt rollspel? mitt mål med rp är att förbättra min rp nivå och sedan hjälpa spelare som behöver hjälp. sammtidigt vill jag träffa mer gött folk.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej just nu spelar jag bara på servern unive för jag tycker att det är värt att lägga lite extra tid på det för det är så väl gjort och bra grundat.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka