Accepterad hjorthen | Medlem ansökning (Kerstin)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

hjorthen

Icke Medlem
Meddelanden
37
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? edwin

Vad är ditt discord namn? Hjorthen

Vad är ditt födelsedatum? 3 Oktober 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Pablo Svensson och är 21 år gammal, pablo är uppvuxen i en liten stad nära Stockholm. Han växte upp med sin familj som var då mamma, pappa, och sina brorsor. Pablo hade ett tufft liv i skolan han hade problem med att läsa, sitta stilla och lyssna på lektionerna, han fick alltid sms hem och missskötelse. Så efter årskurs 9 så hoppar Pablo av och flyttar till en billig lägenhet som hans pappa stog för. Han var ute på stan ofta för att hitta kontakter, han klickade med fåtals men till sist så hittade han en grupp som han kände kemi med. Han insåg att en av dom som var där var hans bror Sam Svensson. Dagen efter så fick han reda på att dom var ett lite mer kriminellt nätverk så där började hans resa med sin brorsa.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag ska göra roliga senarion från båda partnerna, jag kommer bidra med bra rp då jag är en erfaren rpare. Jag kommer bidra med realistiska senarion och en rolig stämning här på unive

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att de ska va roligt från båda partnerna, som tex om en polis stannar mig så stannar jag längs med vägen istället för att åka därifrån. Satt de är roligt från båda parterna. Att man allmänt tänker på motståndarens speande också

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja de har jag, suntförnuft= är den viktigaste regeln skulle jag säga, det innebär att man ska tänka ett steg längre, det m,an gör ska vara realisiskt. Powergaming= det finns två olika den ena är när man spelar för makt o pengar, detta gör att rpn blir tråkig, den andra powergaming regeln är att man gör saker som är overkliga tex drar upp en ak ur röven, istället för att ha den i en väska på ryggen

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har rpat i 4 år fram och tillbaka, har en god kunskap men som kan förbättras lite, men det lär man sig när man rpar

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag ser fram emot att testa servern efter öppehållet och jag ska göra allt för att få en bra rp

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka