Nekad hjorthen | Chef-jobb ansökan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

hjorthen

Icke Medlem
Meddelanden
37
Reaction score
3
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Qpark

Vad heter du IRL? Edwin Hjorth

Vad heter du på discord? HJORTHEN#6578

Hur gammal är du? 14

Hur många timmar har du på Fivem? totalt 900 ena blev hackat

Varför vill du just bli chef på det jobbet? För att just nu är jag biträdande och högst uppsat och det finns ingen chef då jag kan ta den rollen och sköta mig, kommer se till att qpark kommer inte bli så lalligt och sköta med de vill säga sparka oseriösa spelare som lallar och spelar för pengar. Tycker att qpark har varit lite lalligt har anställt folk som har blivit skickade 1 timme senare och det gillar jag inte alls så ifall jag blir chef ska jag göra mitt bästa för att styra upp qpark de vill säga att qpark börjar rpa seriös ístället för att vara halvkrimminella och leka allan ballan liksom. Sen vill jag testa på att bli chef har aldrig tidigare vart det men har koll då jag har vart högt uppsatt så jag känner till allt. Ingen lön förhöjning eller olika till person till person alla ska ha lika mycket lön efter hur mycket dom jobbar och är aktiva. Kommer sparka alla oseriösa samt folk som är inaktiva och låta ge andra en chans till jobbet. Jag tycker att alla som vill testa på Qpark ska få chansen till det då jag ska göra mitt bästa som chef

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Just nu är jag biträdande så jag vet hur man gör allt till en så bra rp nivå som möjligt tex när man ska anställa någon.

Berskiv din karaktär? Min karaktär heter Pablo Svensson är 21 bast och är väldigt seriös i alla tillfällen, han är rolig och vill alltid gott mot andra. Han gillar att jobba med trevliga kolegor och möta nya personer.
Han har stort intresse för bilar och han gillar tex att hänga på piren och kolla på motorer.

Han gick ut ur gymnasium med väldigt bra betyg och han var väldigt känd i skolan för han hade så bra betyg. Han är uppväxt med roliga och sköna grabbar då dom har ett intresse för bilar de samma som mig.
Hans pappa drev ett stort företag där han var chef och då är Pablos dröm att bli chef för att vara så lik som sin pappa, när pablo var ung så hängde han med till pappas jobb ofta och pratade med kolegorna och hjälpte pappan med papper och sådan viktigt som man behöver göra som chef.

Pablo har haft många drömmar i sitt liv och han har öppnått alla sina mål hitils och just nu är hans dröm att bli chef på Qpark, han kämpar allt för att bli det.

Hur ofta kommer du vara inne? över 4 timmar varje dag om jag inte åker bort

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? absolut kommer jag de!

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej absolut inte när jag satsar allt på denna server och har en hög roll i jobbet

Har du läst våra Regler? ja de har jag!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka