- Meddelanden
- 8
- Reaction score
- 2
Ange ditt födelsedatum: 21 Mars 2008
Vad heter du på discord? arozzi08#2332
Är du medlem? Ja
Hur många timmar har du på FiveM? 39
Hur aktiv kommer du att vara? kommer vara inne så ofta jag kan
Vad heter du? jamar bengtsson
Hur gammal är du? 21
Har du körkort? Ja
Är du simkunnig? ja det är jag
Varför vill du bli polis? jag vill hjälpa människor och göra skillnad.
Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? att kunna agera under stressade situationer och att kunna hantera stress.
Vad vet du om yrket i helhet? Att man ska åka runt och patrullera och hjälpa människor och om man ser någon köra för fort eller mot rött ska man stanna dom.
Har du några tidigare erfarenheter? Jag har kört bil ganska länge och är ganska stark.
Hur är du som person? Jag är en hjälpsam människa som kan ta kritik och gärna hjälper andra. Jag har ganska bra personlighet och är snäll.
Är det något vi bör veta om dig? nej det är nog inget speciellt.
Vad heter du på discord? arozzi08#2332
Är du medlem? Ja
Hur många timmar har du på FiveM? 39
Hur aktiv kommer du att vara? kommer vara inne så ofta jag kan
Vad heter du? jamar bengtsson
Hur gammal är du? 21
Har du körkort? Ja
Är du simkunnig? ja det är jag
Varför vill du bli polis? jag vill hjälpa människor och göra skillnad.
Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? att kunna agera under stressade situationer och att kunna hantera stress.
Vad vet du om yrket i helhet? Att man ska åka runt och patrullera och hjälpa människor och om man ser någon köra för fort eller mot rött ska man stanna dom.
Har du några tidigare erfarenheter? Jag har kört bil ganska länge och är ganska stark.
Hur är du som person? Jag är en hjälpsam människa som kan ta kritik och gärna hjälper andra. Jag har ganska bra personlighet och är snäll.
Är det något vi bör veta om dig? nej det är nog inget speciellt.