Accepterad hjalekull | Medlem ansökning [Toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

repent

Medlem
Meddelanden
53
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? Hjalmar

Vad är ditt discord namn? fnajenxd

Vad är ditt födelsedatum? 16 Februari 2011

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Alexander Hedin och han är 20 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? bestämd, motiverad och energisk

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär heter Alexander Hedin, han är 20 år. Han växte upp med sin bror Adam, våran mamma och våran lillasyster. Våran pappa lämnade oss vid tidig ålder, vi hade det ändå bra i skolan med helt ok betyg men ändå lite tufft för våran mamma var ensamstående med 3 barn. Vi tyckte det var coolt med vapen snygga bilar osv vid tidig ålder, men våran Mamma sa alltid till oss att hålla oss ifrån kriminella personer och gäng. Vi bodde i ett utsatt område och det var svårt att hålla oss utanför. När vi blev äldre blev jag mer fundersam över kriminaliteten och tycke det var coolt. Våran mamma blev orolig att vi skulle gå fel väg. Vårat drömjobb var alltid att jobba med bilar. Just nu bor jag tillsammans med min bror och vi har det svårt med pengar. Men våran familj stöttar alltid varandra oavsett vad. Alexanders framtidsplan är jobba med bilar och ta hand om familjen.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med långa och roliga scenarion som möjligt och jag kommer kunna bidra med en bra social rp och ibland kan jag ge upp så alla kunna ska ha lika roligt i scenariot.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Alla ska ha lika kul och alla ska ha samma möjlighet för att vinna scenariot. Det innebär att man ska kunna vara glad för den andras skull för man ändå själv tyckte scenariot var roligt.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej det har jag inte.

Är du aktiv deltagare på en annan svensk RP server utanför Unive? Nej

Har du läst och förstått serverns regler? Ja

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Inte uttrycka sig rasistiskt eller nazistiskt. Meta gaming, det Innebär att du använder information som din karaktär inte vet om. t.ex du sitter och pratar i din kompis discord din vän berättar att Polisen tagit honom och han visar var han är. Du åker dit.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Är väldigt seriös och mogen. Har kört på Unive innan men slutade för min dator var för dålig, men nu har jag ny och nu är jag tillbaka!

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka