Nekad HitMaN08 | Chef-jobb ansökan [Melle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

HITMAN

Icke Medlem
Meddelanden
387
Reaction score
40
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Galaxy Night Club

Vad heter du IRL? Sadir

Vad heter du på discord? HITMAN#2930

Hur gammal är du? 2008-01-10

Hur länge har du spelat på Unive? Hittar inte men har spelat mycke

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? utvecklingar jag har märkt att de inte är så många fester det är bara ibland det är så kommer försöka ficksa så att de är fest flera dagar i veckan och årdna stora fester på vissa fredagar och speciela dagar. Ja ghar även märkt att nåra är bara anställd för att få penga rdet kommer jag ficksa och vara hård att man jobbar om man jobbar på Galaxy. Kommer även försöka göra så att ekonomen är på ett stort + och att Galaxy inte behöver tänka på ekonomin. Vill även göra så att Galaxy är den bästa klubben i hela 'unive'. Jag kommer även försöka skaffa sammarbeten med t,ex securitas så det finns ordningsvakter runt om kring i klubben.
Kollegor Som jag ska tidigare så ska jag skaffa mycket med kollegor och se till att de jobbar och inte bara jobbar där fast aldrig är på klubben. Jag kommer även vara snäll och hjälpa dom kollegor som behöver hjälp men om dom gör något mindre fel så kommer dom få varnen eller nåt sånt men om dom gör nåt större fel som kommer jag kliva in och säga till dom OSV. jag kommer inte anställa vem som helst jag kommer inte bara ta nån lallande in och jobba jag kommer personligen vara hård med intervjuerna.
Mig själv jag kommer satsa på klubben till 110% och vara väldigt aktiv och tiden jag är inne så ska jag alltid vara i klubben och så kommer jag göra så att alla i unive känner till klubben och tycker att de är den bästa klubbe nav dom alla. Kommer även hålla till med tävlingar med bilar ibland och olika saker så det blir roliga scenarion.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har jobbat på Galaxy så jag kan göra drinkar och så är jag snäll person kan vara dum om nån har gjort något mod mig men annars har jag bra kundbemötande och är social. Jag har även varit personnalansvarig så vet hur man anställer folk och kan f6 menyn på Galaxy, jag har varti hcef på båtbolaget men jag har även varit bitr och fler saker

Hur ofta kommer du vara inne? 15:14- 23:00
15:25-23:00
15:00-23:00
15:30-23:00
14:10-1:00
typ hela dagarna
typ hela dagarna

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja såklart!

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? Aa, kan alla utan till

Nekad! Vi har redan utsett en chef för detta yrke! Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka