Nekad HitMaN08 | Ansökan till Servervakt | Borenstam

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

HITMAN

Icke Medlem
Meddelanden
387
Reaction score
40
Vad är ditt namn i verkligheten? Sadir

Vad heter du på discord? HITMAN#2930

Ange ditt födelsedatum 10 Januari 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. 15:14- 23:00
15:25-23:00
15:00-23:00
15:30-23:00
14:10-1:00
typ hela dagarna
typ hela dagarna
Jag är inne väldigt ofta, men kan hända ändringar om jag har prov eller är med kompisar!

Hur länge har du varit medlem på Unive? hittar inte dä, men spelar ganska mycket

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Det funkar inte när jag försöker.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Jag tycker att det är en upgift som hjälper staffsen, de ska göra lite mindre saker för att få bort lall och sånt. Jag tycker även deras upgift är att INTE leta brott. Det är att brotten ska komma till en. Och då kan man ta bort de med en sv bann eller en kick. Så att man inte behöver skriva en /report för varenda minsta grej. Asså servervakter är som hjälp till staff med enklare saker som händer framför en, det ska alltså inte vara att man söker de det sak komma rill en. Alltså en servervakt är som en helt vanlig person som kan Svbanna eller kcika. Men även kunna dva bilar som står mitt i vägen som folk har dumpat.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill just bli en servervakt för att jag känner att de kommer ganska mcyket lall och sånt omkring mig, då vill jag göra nåt åt de istället för att skicka reports hela tiden, Jag vill även kunna dva bilar för att de bara står mit ti vägen och man kör in i dom typ hela tiden, Jag kommer även inte leta brott jag kommer bara använda mina sv Perms när jag måste eller när någon gör ett brott vid mig. Och sedan ta de vidare med staffs .Jag vill äve nbli de för att underlätta lite jobb för staffsen så de kan tänka och kolla på de större upgifter så de ha mer tid att göra det, så jag vill även underlätta lite jobb för staffsen OSV

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Sv abuse är om jag typ blir skottad och jag revivar mig själv, Asså det finns väldigt mcyket saker man kan göra det kan även vara att man typ springer runt oc hbannar vem som helst eller reviva sina kompisar bara för att man vill. De ka nförekomma om man t,ex är i ett skottsenario sedan blir en av mina kompisar skjuten sedan revivar jag dom bara för att spela efter 'VINNA VARJE SCENARIO' ja gtycker inte detta är okej och så kommer jag ej göra om jag får möjligheten att bli servervakt

Tack att du har läst denna

MVH
HITMAN

Senast ändrad:
Tack för din ansökan.
Vi kommer tyvärr inte gå vidare med din ansökan!
För anledning så kontaktar du mig på discord.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka