Accepterad HITMAN | Chef-jobb ansökan [Sjukvården]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

HITMAN

Icke Medlem
Meddelanden
387
Reaction score
40
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Regiondirektör

Vad heter du IRL? Sadir

Vad heter du på discord? 353hitman

Hur gammal är du? 2008

Hur länge har du spelat på Unive? Ett tag

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer utveckla jobbet med att göra en rejäl granskning på alla medarbetare. Många kan inte rpa med -/me och kan inte ett skit inom sjukvården. De är bara där för pengarna, många har även inte den kompetens som krävs för att t,ex vara Avd chef, enhetschef med mer. Jag kommer försöka fixa sjukvården till en kompetens plats och som är både seriösa rpare men även att man ska ha kul.
Jag kommer även införa någon slags regelbunden ''övning'' för att testa kunskaperna hos sjukvårdarna. En övning där de kan visa sina färdigheter samt kunskaper. Jobbet är även helt ''skit'' just nu, typ ingen aktiv samt att det max är 2-3 personer i tjänst. Det här är väldigt dåligt och bör ändras omgående, jag ska försöka hjälpa till med rekryteringen för att öka medarbetarna.
Det behövs även en chef som jobbar aktivt, kompetent samt jobbar för att föra sjukvården framåt, en som är driven samt vill föra sjukvården framåt. För det håller inte om 2-3 personer är i tjänst. Ibland till och med helt själv och vårda 50 personer som vill ha vård.

Sjukvården bör steppa upp och visa deras aktivitet, men även kunskap, det ska inte vara dåliga rpare som jobbar som sjukvårdare. Såklart kan de vara dålig i början, men de ska vara villiga att utveckla sig själv. Jag kan inte allt inom sjukvården, därför kommer jag ta in den konstruktiva kritiken jag får in och utveckla mig själv. Jag kommer försöka utveckla jobbet aktivt samt göra allt jag kan för att uppnå målen jag har inom sjukvården. Det är en rad mål jag vill uppnå. Även en chef som är villig och vågar godkänna/neka förslag för att utveckla sjukvården.
-Kompetenta kollegor, medarbetare som kan inom sjukvården samt alltid strävar till ett välutvecklad scenarion.
-Aktivare sjukvård, att det blir många anställda så att man även kan åka på alarm, samt inte behöva vara inne hela tiden för ingen annan är.
-En kår utan korruption, inget korruption ska/kommer ske under tiden jag är chef. (om jag blir)
-En aktivare samt bättre ledning där flera vågar ta ansvar, sätta ned foten samt även strävar till en bättre sjukvård.
-Samt mer

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag är sjukvårdsstyrelse just nu, har varit chef på andra jobb genom tiderna. Jag har ledaregenskaperna, mogen, samt kompetensen. Jag vet även inte allt inom sjukvården och har inte tagit alla utbildningar, men jag har fortfarande goda kunskaper och är inte tveksam om att jag kommer utveckla sjukvården.

Hur ofta kommer du vara inne? Längeeeeeeee

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Aaaa

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? Jaa

+rep låter som en seriös person samt han är aktiv som fan och har fullstängt kompetent att vara chef

+++rep tar bra ansvar och e grym tror han skulle kunna fixa svj tar ansvar med

+ rep: Han låter som en mycket seriös grabb som visar att han bryr sig och som är villig att ta fullt ansvar.

Vidare till muntliga intervjun, du har 48h på dig att ta intervjun innan du blir automatiskt nekad, lycka till!

Godkänd! Du har valts ut som chef över yrket du ansökt till, lycka till med jobbet och hoppas du trivs!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka