Nekad HITMAN | Chef-jobb ansökan [authors]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

HITMAN

Icke Medlem
Meddelanden
387
Reaction score
40
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Mekonomen

Vad heter du IRL? Sadir

Vad heter du på discord? 353hitman

Hur gammal är du? 2008-01-10

Hur länge har du spelat på Unive? ett tag

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Mekonom För att jag ska kunna utveckla Mekonomen behöver jag ta itu med viktiga aspekter. Först och främst kommer jag att ficksa så att yrket har kompetenta och aktiva kollegor. Detta kommer vara min prio ett från början. Jag kommer göra en rejäl rensning och uppnå detta målet så snabbt som möjligt.
För att flera ska få tillgång till en hög utbildning inom Mekonomen så kommer jag ordna utbildningar flertals gånger per vecka, jag kommer ordna utbildningar på dagen, natten, vardagar och helger.
Jag planerar även att ficksa ekonomin i Mekonomen. Ekonomin är en viktig del av yrket och det måste drivas av en kopetent person. Ekonom måste hållas bra för att Mekotomen ska kunna utvecklas.
Sedan planerar jag även att ficksa Mekonomens arbetsmiljö. Jag vill att flera personer ska jobba där och då är arbetsmiljön en viktig del för alla.
Sist men inte minst så kommer jag ficksa rp nivån inom Mekonomen. jag kommer ficksa nya möjligheter och större rp ifrån Mekonomen. Jag kommer ficksa så att rpn höjs väldigt snabbt. Jag kommer inte endast ficksa utvecklingar i Ig. Jag kommer ficksa utvecklingar på discorden och mycket mer. Jag vill att Mekonomen ska vara på sina bästa dagar igen om inte ännu bättre

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har Erfarenheter inom chef- positionen. Då jag har varit chef på tidigare Falck, båtolaget och bitr på GSP. Jag kan väldigt mycket inom Mechaniska branchen och därför anser jag mig själv som en bra ledare inom Mekonomen

Hur ofta kommer du vara inne? Väldigt ofta

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka