Accepterad HITMAN | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [Volle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

HITMAN

Icke Medlem
Meddelanden
387
Reaction score
40
Vad är ditt namn i verkligheten? Sadir

Vad heter du på discord? hitman353

Ange ditt födelsedatum 10 Januari 2008

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Det som fick mig att ansöka är att jag vill hjälppa servern och vill föra den framåt och göra så att väldigt många icke medlemar och nya rpare kommer in till unive och blir en del av communityt.
Jag älskar att hjälpa folk och vill göra så att flera personer blir medlemmar och att de blir en del av unive. Jag vill även hjälpa servern och föra den framåt med medlemmarna och andra saker. Jag vill även bygga en bra servern med melemmar som inte lallar.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? För att jag vill bygga servern med bra medlemmar som kan sin grej, inte några lallare som är här för att förstöra. Jag kommer ta intervjuerna seriöst och kommer föröka mitt bästa att neka alla som lallar och om de inte kan reglerna bra så ska de inte bli godkända. jag tycker att dom ska bära medlems rollen ska ha ett ansvar och då bör man kunna reglerna 'De måste kunna grundreglerna' Unive bygger på enväldigt bra rpande servern och de ska fortsätta framåt varje dag och minut. jag kommer se till att de händer. jag kommer bygga servern med medlemmar som kan sin grej och är mogna nog för att rpa på servern unive. Jag kommer även vara aktiv med att ta intervjuer och att kolla forumet hela tiden och försöka svara så sanbbt jag kan på allt. Jag är även en väldigt kompetent person som kan väldigt mycket inom staff arbete och MA arbete. Jag kommer alltid även kämpa och göra mitt bästa som MA. Jag är även väldigt noga med att kolla så ingen har plageratt någon annan för då försänar man verkligen inte medlemms rollen. Jag klarar även av stressiga situationer väldigt bra och tar imot kritik och gör så att kritiken förstärker mig.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Det man ska göra är att alltid ta det lungt och ha en bra stämning, för om man inte har det kan den man tar intervju med bli stressad eller liknande. Det man ska göra är att ta allt lugn och inte stressa dig själv eller någon annan. Om de kommer in stressade kan man försöka lugna ner de så de kalrar intervjun. Det man mest ska göra är att vara vänlig. Man ska ALDRIG skratta om någon säger något som låter helt konstigt. Man ska alltid vara vänlig och bemötande på et bra sätt.
Det jag brukar säga är att-' Man ska alltid bemöta andra som man själv vill bli bemöt'-

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Hur jag skulle påverka det är att ALLA som bör rollen ska kunna reglerna detta är ingen lall server detta är en riktig servern så de som vill rpa är BÖR känna till reglerna så de inte förstör för andra som faktist vill rpa rikgtigt. De som bär medlemsrollen ska även veta att de har ett stort ansvar de har ansvaret att kuna slå OSV de ka ngöra mer saker när de är medlem så de får dom tänka på. Man ska alltid endast ta in folk som brinner för servern inte de som vill förstöra.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? De ska kunna känna till de flesta reglerna under Medlemskap, Discordservern och FIveM Servern De ska kunna de flesta med att de kan säga de utantill. Men de ska alltid kunna alla grundreglerDe ska även känna till att de bär ett stort ansvar Det ansavret är att de ej ska använda sina 'perms' med att slåss OSV på dåligt sätt de ska bevisa att de kan bära ansvaret med att slåss, tjuvkoppla ohc kunna rpa väldigt bra.Det största tipsen från mig är även att göra ALLT under suntförnuft Tänk alltid skulle jag kunna göra detta IRL om det hände mig?

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Jag känner såhär, En MA bär ett vädligt stort ansvar, Det ansvaret är att vara en förebild för alla medlemmar i servern. Man bör även ansvaret om att ta inte bra folk in till servern och låta rätt personer bli medlem på servern. Mitt ansvar är även att veta att dom som kommer in till servern kan reglerna utan till 'Siktar mest på att de ska kunna grunreglerna utan till, men att man ska ha en åtanke på de andra och även kunna de' Man bär även ett ansvar med att vara aktiv väldigt mcyket och kolla till medlemmar, formuet och ta intervjuer väldigt ofta på en dag.

Hur ser din aktivitetet ut? Aktiv nu under sommaren, undantag om jag ska resa med familj/är med familjen. När skolan börjar igen så kommer jag fortfarande vara väldigt aktiv fast inte lika mycket som nu.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej

Tillbaka