Nekad HITMAN👑 | Chef-jobb ansökan [Simmekung]

VĂ€lkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning pÄ GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

HITMAN

Icke Medlem
Meddelanden
387
Reaction score
40
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Gripen taxi AB

Vad heter du IRL? Sadir

Vad heter du pÄ discord? HITMAN#2930

Hur gammal Àr du? 2008-01-10

Hur lÀnge har du spelat pÄ Unive? har gjort de i 400timmar

Hur rollspelar du pÄ servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? 1. utvecklingar Jag kommer börja med att utveckla pÄ aktiviteter det Àr ganska inaktivt och inte sÄ mÄnga anstÀllda, jag vill Àndra pÄ det och ficksa sÄ att ingen behöver gÄ runt staden. SÄ man enkelt kan ringa en taxi sedan sÄ har man en vÀgg att Äka. Jag vill Àven utveckla bemötanded assÄ en taxi chafför ska inte bara sÀga 'Hej, vart vill du Äka? man kan vara lite trevlig och frÄga saker och ha en rolig och trvlig konversation. ja gkommer Àven göra sÄ att vi fÄr mÄnga sammarbeten och aktivitet. kommer Àven ficksa event dÄ och dÄ och jag kommer göra det bÀsta för att taxi ab ska bli framgÄngsrikt ochtill en bra plats.

2. Kollegor jag vill ÀndrÄ pÄ kollegor som bara Àr anstÀlld fast aldirg jobba jag vill Àven göra sÄ att taxi bolaget Àr öppet 24/7. Jag vill som jag sa över Àven ficksa bÀttre och trvleigare bemötande. Jag vill göra sÄ att det Àr mÄnga som jobbar dÀr och det ska vara seriösa rpar och vÀldigt bra personer. ja gska inte ta in vem som helst alltsÄ jag ska inte ta in nÄgon lallare det ska vara seriösa oc hmogna personer. jag kommer vara hÄrd nÀr det behövs men Àr vÀldigt snÀll mot folk som Àr snÀll mot mig

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har jobbat dÀr förut, var chef i bÄtbolage [innan jag kom tillbaka till unive igen] och har vairt pa pÄ masser av jobb sÄ kan ta ansvar

Hur ofta kommer du vara inne? 4timmar+ varje dag

Skulle du fortsÀtta och spela pÄ serven ifall du inte blir chef? ja

Spelar du för tillfÀllet pÄ nÄgon annan server Àn Unive? nej

Har du lÀst vÄra Regler? ja

Senast Àndrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka