Ej Antagen NezzoBeats | Chef-jobb ansökan [Gripen Taxi] (T)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

NezzoBeats

Icke Medlem
Meddelanden
56
Reaction score
1
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Gripen taxi AB

Vad heter du i verkligheten? Neo

Vad heter du på discord? nezzobeats

Ange ditt födelsedatum: 27 September 2007

Hur länge har du spelat på Unive? jag har spelat kanske 1 år

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Har du några tidigare erfarenheter, isåfall berätta hur de kan hjälpa dig som chef Jag har tidigare erfarenhet som biträdande chef, då jag arbetade som biträdande chef på Gripen Taxi. Under min tid i denna roll var jag mycket aktiv och engagerad, och jag uppskattade att få ta ett stort ansvar och vara delaktig i verksamhetens dagliga arbete.

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Mina planer är att göra jobbet så framgångsrikt och aktivt som möjligt genom att inte bara sträva efter att uppnå goda resultat, utan också att skapa en positiv och motiverande arbetsmiljö. Jag kommer att fokusera på att rekrytera så många kvalificerade och engagerade anställda som möjligt, samtidigt som jag ser till att alla förblir aktiva och drivna i sitt arbete. Genom att främja laganda, kommunikation och kontinuerlig utveckling hoppas jag att vi tillsammans kan uppnå stora framgångar och skapa en långsiktig och hållbar arbetsplats

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Jag kommer att vara aktiv minst tre timmar om dagen, då jag spelar på Unive varje dag

Har du läst våra Regler? Ja det har jag

Tyvärr så har vi valt att gå vidare med en annan ansökan.

Tack för att du ansökte till chef och du är mer än välkommen att ansöka igen!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka