Accepterad Hisingen | Medlem ansökning (Ebbe)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hisingen

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Leo

Vad är ditt discord namn? Livsnjutaren43

Vad är ditt födelsedatum? 13 Januari 2006

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Johan Karlsson 43 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Komiker, Självsäker och glad

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Uppväxt i en vanlig svensk familj med en vanlig uppväxt. Vill bli polis för att hjälpa till i sammhället.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med en mer verklighets relaterad rp vilket kommer locka mer människor och få alla att tycka det är ett roligt spel med bra rp. Kommer även följa reglerna vilket kommer göra att allt inte blir för overkligt.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att till exempel om det sker ett bankrån och jag är en polis så ska jag inte direkt gå in i banken och kasta in en handgranat för att få det överstökat. Man ska liksom försöka hålla det så verkligt som möjligt så alla har kul inom olika scenarion.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Har inte spelat på 1,5 år så de kan nog ha hänt men inget jag kan minnas.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? VDM, att använda sig av någon typ av fordon som ett vapen. Att till exempel köra på någon i fullfart med mening och utan anledning. Metagaming, när man använder sig av information som kommit utanför servern som din karaktär egentligen inte vet om.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag kör enbart på en server när jag väl börjar köra på den och kommer försöka vara aktiv så ofta jag kan. Kommer även göra mitt bästa för att bidra till en bra RP.

Eftersom ditt discord konto inte är 3 månaders gammal, då måste jag ta det vidare till MODs+ så dom ska granska din ansökan. Ha tålamod så får du svar inom kort.

Gick snabbare än förväntat, enligt moddsen så är det inget dåligt med din historik.
- Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka