Accepterad HiPyxsol11 | Medlem ansökning (cindy)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

HiPyxsol11

Icke Medlem
Meddelanden
277
Reaction score
16
Vad är ditt namn i verkligheten? Noah Mollberg

Vad är ditt discord namn? HiPyxsol

Vad är ditt födelsedatum? 28 Maj 2008

Berätta om din karaktär. Peter är född 1999, Han växte upp i en vanlig familj utan några syskon. Peter hade några nära vänner i skolan, 3 stycken. Peters uppväxt var ganska vanlig förutom att han blev lite mobbad i skolan. Peter har alltid varit intresserad av fordon, Han hade moped när han var 15 tills han var 17. Efter skolan så brukade han dra ut med sina kompisar och åka till olika bil eller moped träff. Några i Peters släkt har jobbat med fordon så Peter har alltid haft tanken att jobba med det, Men han har också tänkt på att bli polis så han kan behålla ordningen i stan. Peter har aldrig bott i en storstad men han hoppas att han får chansen nu. Peter har det lugnt med pengar men han vill jobba så han att kan köpa sin egna bil.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med hög nivå av rp då jag har spelat på andra rp servrar. Jag vill se till så att alla andra också har en bra rp och att alla har kul medans dom spelar. Unive är den bästa svenska rp servern som jag kan hitta så jag vill rpa ordentligt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska spela så att båda parterna kan vinna i ett scenario. Då blir ett scenario roligt för båda parterna

Hur hittade du Unive? Jag fick veta om unive av mina kusiner

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka