Accepterad HiPyxsol11 | Ansökan till Servervakt [Elias]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

HiPyxsol11

Icke Medlem
Meddelanden
277
Reaction score
16
Vad är ditt namn i verkligheten? Noah Mollberg

Vad heter du på discord? HiPyxsol11

Vad är ditt Hex:ID 11000015e9cd169

Ange ditt födelsedatum 28 Maj 2023

Beskriv din dagliga aktivitet. Skoldagar: 17 till 21-22, Med pauser
Helger: 12- 03, Vanligtvis 18-03 med pauser

Hur länge har du varit medlem på Unive? Över en månad men har blivit av med medlem en gång

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) kan inte bifoga men 0 gånger

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Servervakt är en viktig roll, Man ska visa att man är seriös. En servervakts uppgift är att man ska hålla koll på folk som man rpar med, T.ex. kolla så att dom inte lallar, powergamear inte osv. Om man ser att någon t.ex. lallar så kan man kicka eller banna den personen och om dom har gjort något mer grovt så kan man ta kontakt med en helper+ och fråga ifall dom kan förlänga bannen åt dig. Man kan ge folk beröm ifall dom rpar bra efter ett scenario.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli SV för att det blir mycket lall under t.ex. bensinmacks bränder där folk bara börjar tanka på samma bensinmack som brinner eller springer in i branden. Jag vill bidra till en bättre rp då jag tar bort dom som inte kan bete sig ordentligt, Sen är jag inblandad i många scenarion varje dag då jag jobbar på RTJ och då vill jag kunna berömma dom som jag ansåg gjorde bra under scenariot.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Ett exempel för abuse kan vara att man kanske revvar om man t.ex. blev skjuten och inte vill förlora sina saker eller för att vinna scenario. Använder toggleid under scenarion för att se personer genom väggar. Man kickar eller bannar folk för att man inte gillar dom eller under t.ex. skottlossning och man håller på att förlora så man kickar personen.

Vidare till muntlig interjuv. Du har 48h på dig.

Godkänd Välkommen till teamet.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka