Nekad Hilding | Chef-jobb ansökan [Exritez]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hilding

Icke Medlem
Meddelanden
62
Reaction score
2
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Ulla-Karin Camping och Motot AB

Vad heter du IRL? Oskar

Vad heter du på discord? Hilding-Vilding#1705

Hur gammal är du? 14 snart 15

Hur många timmar har du på Fivem? 205

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag vill bli chef på ullas för att jag tycker att det skulkle vara jätte roligt att kunna ha den rollen. Jag vill även bli chef för att jag kommer ta hand om bolaget ocg göra så att det går bra för oss. Jag vill också bli chef för att det skulle bli kul att prova något nytt. Jag skule också vilja ansöka till chef för att jag vill bli en chef som är rättvis och som gillar alla på jobbet.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har också erfaranheter och själva chef jobbet för att jag har haft kompisar online och utanför spelet som har varit chef på serven. Av mina olika kompisar har jag kärt mig att att ha möten regelbundet, och helt änklt sköta om bolaget. Också att ta upp problem till alla som jabbar där om det är någan annan som har önskemål eller om det är något som måste förbättras. Innan när jag har jobbat inom sjukvården så har jag vait med om att vi har haft en chef som aldrig jobbade och som inte tog jobbet seriöst, Som ni kanske förstod då så gick det inte så bra för oss anställda, han hade aldrig möten utan bara lämnade oss i kaos. kort efter det så slutade han. Av detta har jag lärt mig att om man ska ha ett chef jobb så ska man ta hand om chef rollen för att annars så funkar det inet som det ska, och då är det självklart att säga upp sig.

Berskiv din karaktär? Min karaktär heter Olof Persson och han är 22 år gammal. Han har en familj som har gett han positiv energi ända sen han föddes. Hnas mamma jobbade inom sjukvården och var alltid jättesnäll mot Olof. Hans pappa hade inte riktigt ett jobb utan att han köpte och fixade biolar och sen kort efter sålda han dem mer än vad han köpte dem för. Olof har ofta varit med när han har varit med och hjälp hans pappa. Därför har han en massa av kunskap av bilar. När olof var 18 så sökte han in på en bilfirma men kom aldrig in. Han väntade ca 1 år tills han insåg att han kanske skulle vilja prova att jobba inom sjukvården som sin mamma. Han jobbat inom sjukvården i kanske i 1 år innan han tröttnade.Han ska ansöka till chef.

Hur ofta kommer du vara inne? Måndagar: 2-3 Timmar
Tisadagar:2-4 timmar
Onsdagar-2-5 timmar
Torsdagar. 2-3 timmar n
Fredag: 5-7 timmar
Lördag: 3-9 timmar
Söndag: 3-6 timmar

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja såklart jag skulle. DEt är ju inte så att jag hade tagit självmord om jag inte hade fått ett jobb i verkligheten!
Om jag inte skulle få jobbet så skulle jag bara försöka med något nytt. men så klart kommer jag bli ledsen om jag inte får jobbet

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej just nu spelar jag bara på unive, Den bästa!

Har du läst våra Regler? Ja självklart!

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka