Ej Antagen coolawalle | Chef-jobb ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

coolawalle

Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
2
Vilken chefs-position ansöker du till? Räddningstjänsten

Vad heter du i verkligheten? Walle

Vad är ditt användarnamn på discord? coolwalle

Ange ditt födelsedatum: 9 April 2011

När fick du medlemskap på Unive? Jag har haft medlemskap sedan första advent 2024 men blev av med det felaktigt en gång men har nu haft det i 3 veckor till.

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef Jag har mycket erfarenheter från både sjukvården, polisen men också falck. De största erfarenheterna som kommer hjälpa det är de från sjukvården då jag lärt mig mycket om brännskador, prioriteter och annat som har med räddningen att göra. Jag vet hur viktigt det är att man tar sig till platsen men även hur viktigt det är med allas säkerhet. Jag har lärt mig mycket om lagar som polis och vad vi och vad andra får göra på våra larm, det kan vara bra ifall någon bryter mot det vi säger och vi hamnar i rättegång. Jag var som jag skrev ledning på sjukvården vilket gjorde att jag träffades mycket med ledningen från räddningstjänst och polis så jag vet hur man jobbar som ett team och hur en chef ska jobba.

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Jag vet hur det varit med chef för jobbet på räddningstjänsten men jag vet att jag kommer kunna fixa problemet och göra så att de har den rätta chefen och även rätta arbetarna. Jag vill få jobbet som räddningtjänst att växa och bli något folk vill och helst kommer bli, jag vill bygga upp det mycket mer. Jag vill göra jobbet större för allmänheten och även få det att ha en rättmätig chef, jag vill vara den rätta chefen för jobbet och göra det bästa för räddningstjänsen.

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Jag är mycket aktiv under helger men även vardags kväller, jag är aktiv när jag kan och när jag spelar så spelar jag nästan bara fivem. Jag har absolut den tiden som krävs för att vara chef över räddningstjänsten.

Har du läst våra grundregler? Ja

-rep lallar mycket ig
Jag vet inte ens vem du är, och varför sitter du och minus repar alla andra som tar ansökningar. Sluta var självisk, du bör inte ha chef jobbet ifall du beter dig så.

Rep är rep behöver inte ge ut varför jag ge dig det och jag tror du vet själv varför

30 dagar medlem är ett krav annars perfekt kom tillbaka när du varit medlem i en månad!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka