Nekad Hilam | Medlem ansökning [Axeeeo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hilam

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198302948870/

Vad är ditt namn i verkligheten? Kian Azimi

Vad är ditt discord namn? Hilam#1896

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1970

Berätta om din karaktär. Min karaktär är en transsexuel person som strider mot dom som är homofober. Hon är biologiskt född som en kille men tycker att hon är en tjej. Hon har med hjälp av många läkare lykats att ändra sin kropp till en tjej. Hon är väldigt intresserad i bilar fast har pengar problem så hon kan inte köpa dom bilarna hon vill ha

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag kommer bidra med bra RP och kommer ej att brytta det någonsin. Dessutom kommer jag vara väldigt aktiv och kommer allt att göra det bästa ifrån mig själv

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Själva RP, Ingen brytter sin roll och det är självklart det viktigaste i en sådan RP server. Det finns även många fprdon och är väldigt relistisk i sina händelser

Hur hittade du Unive? En vän föreslog det. dessutom visste jag att det är både den bästa och den kändaste i sverige så det vat ingen tvekan att detta var rätt server.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vill vara så seriös som jag kan va när jag säljer bilar. Jag vill även ha en bra RP upplevelse av dom andra medlemar i denna server. Jag kommer alltid att bete mig och vid varje RP situation göra rätt, men jag vill gärna ha det tillbaka och det är just därför jag valde unive

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Jag vill komma med i gäng om det är möjligt men om det inte är det vill jag ha som arbete att sälja bilar och känna pengar på det sättet.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Ja det är jag fast på senaste tid har jag kört unive mest så jag känner mig nästan tvungen till att få medlemskap

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka