Accepterad hey ho | Ban överklagan [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Cloudd

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
40
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198434196923/

Ditt Hex-ID: 11000011c3f9dbb

Vad är din discord tagg? Cloudd#9603

Vem var det som bannade dig? zenvu-1337 står det når jag ska gå in

Hur lång tid var din ban? permanent

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit permanent avstängd för: ~Zenvu1337 Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? a kunna köra unive andra serverar har bara så oseriös rp och vill be om ursäkt för aJag vet att staffs valde banna mig för att jag tog upp en annans ärende med dom och det fattar jag jag har lärt mitt straff och ångrar mig att jag tog upp en annans ärende med en mod och skulle bara vilja försöka få 1 till chans och bevisa att jag verkligen brinner för unive och älskar den comunnity

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag sker med en bar vän och han frågar då mig om jag kan fråga en staff om han kunde få unbann i unive dc så han kunde prata med en staff och då gjorde jag det

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. rätt av staffen han eller hon gjorde ett bra jobb för känner att jag har lärt mig mycket då jag inte hade gjort om det alls och sen får vi se om jag kanske får en sista chans för att bevisa mig

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har varit bannad tidigare för ooc ic vilket jag lärde mig väldigt mycket av och då var jag helt ny på servern och visste knappt en regel men efter den dagen har jag inte varit bannad nått mer

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? om jag skulle kunnat gå tillbaka till när det hände när min vän frågade mig om jag kunde hjälpa han med unbann i dc skulle jag sagt åt han att gå in på unive forum och skriva en ban överklagan.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att aldrig ta upp någons ärende med en mod/ staff som aldrig är okej och om jag får en sista chans nu hade jag bidragit med så mycket roliga scenarion för båda parter och och man lär ju sig av sina misstag och nu har jag verkligen lärt mig en läxa

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Tillbaka